Національна рада з питань телебачення та радіомовлення видала ліцензію на супутникове мовлення ТОВ «Ми – Україна». Таке рішення регулятор ухвалив на засіданні 19 жовтня, пише Детектор Медіа. Канал мовитиме під логотипом «Ми – Україна».
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Новий канал мовитиме на супутнику Astra, ліцензію видали на 10 років. Компанія вже орендує павільйон і другий день мовить у прямому ефірі на YouTube.
- За словами генерального продюсера каналу Юрія Сугака, рішення про вихід СКМ з медіабізнесу «всіх приголомшило».
- «Команда не хотіла розходитись, ми згуртувались і вирішили створити свою компанію. Це всі ті люди, які працювали в «Україна 24», вони працювали на національний марафон. Кожен зробив свій внесок у компанію. Засновники вкладались у стартовий капітал. Ведучі викупали одяг, журналісти – ноутбуки. Оператори купували техніку, яка розпродавалась у медіагрупі. Це компанія колективу», – сказав він.
- Медійників, за словами Сугака, підтримав Ігор Петренко, який на каналі є директором і зараз веде напрям взаємодії з міжнародними компаніями та фондами щодо пошуку грантів. Також канал звернувся по допомогу до державних та комерційних компаній.
- Зазначається, що до кінця війни канал мовитиме в інформаційному форматі, а надалі планує додавати розважальний контент.
- Також канал сподівається на монетизацію на YouTube та продажі прямої реклами.
- «Компанія відкрита, ми хочемо залишитись на ринку і працювати. Ми готові допомагати всім. На супутнику ми готові мовити у межах всіх тих зобов’язань, які мають інші мовники», – додав Сугак.
- Одне із джерел «Детектор медіа» повідомило, що Ігор Петренко співпрацює з головою Офісу президента Андрієм Єрмаком. Однак прессекретарка Єрмака Даша Зарівна спростувала цю інформацію: «100% Ігор Петренко не співпрацює з Андрієм Єрмаком як політтехнолог і не залучений до команди його проєктів».
Контекст
Інвестиційна компанія SCM вирішила вийти з медійного бізнесу, заявив 11 липня власник SCM Рінат Ахметов. Причиною він назвав закон про олігархів. Усі канали «Медіа Групи Україна» з 12 липня почали транслювати загальнонаціональний марафон.
Холдинг СКМ Ріната Ахметова здав у Нацраду з телебачення і радіомовлення свої ліцензії на мовлення. Всього у СКМ 10 супутникових і ефірних каналів, інтернет-ресурс «Сьогодні», а також сайт і друкований журнал Vogue. Крім цього, в медіабізнес Ахметова входять онлайн-кінотеатр Oll.tv та супутникова платформа Xtra TV. Всі вони належать до «Медіа Групи Україна» (МГУ).
Наміри відмовитися від медіабізнесу в компанії пояснили набуттям чинності антиолігархічного закону. Згідно з документом, вплив на медіа – один із критеріїв, через який бізнесмени можуть увійти до реєстру олігархів.
В день заяви про здачу українських ліцензій, 11 липня, медіагрупа Ахметова оголосила про запуск пакета телеканалів у Польщі. Поширювати контент має найбільший польський постачальник телекомунікаційних послуг Cyfrowy Polsat. Передбачалося, що вони транслюватимуть контент, вироблений медіагрупою. Окрім цього, МГУ має три латвійські ліцензії на канали – Ukraine 1, Ukraine 2, NLO TV 2.
До війни Forbes оцінював МГУ в $200 млн. Виторг медіагрупи у 2021 році – 467 млн грн, консолідований збиток – 936 млн грн.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.