Категорія
Новини
Дата

Microsoft продасть французькій Ubisoft права на хмарний стрімінг ігор Activision Blizzard

2 хв читання

Microsoft прийняла рішення продати Ubisoft права на хмарний стрімінг ігор Activision Blizzard, пише The Verge. Компанія розраховує, що цей крок переконає британського регулятора схвалити покупку Activision Blizzard за $68,7. Рішення щодо угоди Управління з питань конкуренції та ринків Великої Британії (CMA) має ухвалити до 18 жовтня.

Ключові факти

  • Угода з Ubisoft включатиме всі нинішні ігри видавця, а також ті, які будуть випущені у найближчі 15 років. Договір діятиме безстроково і набуде чинності після завершення злиття Microsoft та Activision Blizzard.
  • Після набрання чинності угоди Microsoft не зможе випускати ігри Activision Blizzard лише у своєму сервісі для хмарного геймінгу. Водночас Ubisoft матиме право робити тайтли доступними на будь-яких сторонніх стрімінгових майданчиках, зокрема, й тих, які працюють не на Windows.
  • Ubisoft виплатить Microsoft фіксовану суму за угоду. Також передбачені компенсації на основі кількості годин, проведених користувачами в іграх.
  • У Microsoft уточнили, що нова угода не вплине на раніше укладені договори з Nvidia, Boosteroid, Ubitus та Nware.
  • Співрозмовники видання кажуть, що Microsoft не очікує закриття угоди щодо купівлі Activision Blizzard раніше початку жовтня.

Activision Blizzard

Activision Blizzard виникла у 2008 році в результаті злиття Activision і Blizzard Entertainment. Остання з 1991-го змінила кілька власників, а на момент злиття була частиною французького медіаконгломерату Vivendi Universal. Вартість угоди становила $18,9 млрд. Злиття було важливим для обох: Blizzard витрачала роки на розробку. Activision урівноважила фінансові показники своїми хітами, наприклад, щорічно випускаючи ігри із серії Call of Duty.

Компанія розробляє та розповсюджує відеоігри й інші сервіси смартфонів, консолей і ПК. Також вона отримує дохід від кіберспортивних ліг, продає цифрову рекламу та внутрішньоігровий контент. У штаті працюють 10 000 осіб, а ігри мають аудиторію в майже 400 млн активних користувачів. 

За підсумками другого кварталу 2023-го чистий прибуток Activision досяг $587 млн, або 74 центи з розрахунку на акцію, порівняно з $280 млн, або 36 центами на акцію, у другому кварталі минулого року. Скоригований прибуток збільшився до 91 цента на акцію з 48 центів. Виторг зріс на 34,2% – до $2,2 млрд – проти $1,6 млрд роком раніше.

Контекст

Microsoft уперше оголосила про угоду з Activision у січні 2022 року, прагнучи додати ігри, такі як Call of Duty та World of Warcraft, до бізнесу, який уже містить консоль Xbox, франшизу Halo та програмне забезпечення для створення світу Minecraft. Але регулятори побоюються, що Microsoft може утруднити для конкуруючих платформ безперешкодний доступ до найпопулярніших ігор Activision.

Microsoft повідомляла, що відкрита для розв’язання проблем щодо угоди. Компанія уклала 10-річну угоду про перенесення Call of Duty від Activision на ігрові платформи Nintendo Co. та погодилася випускати майбутні версії гри на платформі Steam від Valve Corp. одночасно з їхнім дебютом на Xbox.

У грудні FTC вирішила подати до суду, щоб заблокувати угоду після того, як антимонопольний орган заявив, що вона унеможливить конкуренцію консолям Xbox і бізнесу хмарних ігор. 21 грудня Управління захисту конкуренції та ринків Сполученого Королівства повідомило, що три чверті відгуків, отриманих ним від користувачів, свідчать про підтримку угоди.

Microsoft у відповідь на позов Федеральної торгової комісії (FTC) США стверджувала, що купівля нею Activision Blizzard за $69 млрд не зашкодить конкуренції у цій сфері.

У квітні цього року британський антимонопольний наглядовий орган наклав вето на поглинання Activision Blizzard корпорацією Microsoft.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд