Категорія
Головне
Дата

Онлайн-продажі власника Zara, Bershka та Pull&Bear в 2020 році зросли на 77% через пандемію COVID-19. Прибуток упав внаслідок закриття магазинів

Іспанська Inditex Group, яка є одним із найбільших у світі ритейлерів одягу, 2020 року отримала €6,6 млрд доходу від онлайн-продажів, що на 77% більше в порівнянні з показниками попереднього року. Очікується, що в 2021-му й надалі онлайн-продажі зростатимуть, пише MarketWatch.

Ключові факти

  • Загалом 2020 року обсяг продажів іспанського ритейлера склав €20,4 млрд, що на 28% менше в порівнянні з показниками 2019-го.
  • Чистий прибуток впав на 70% – до €1,11 млрд.
  • На продуктивність вплинуло закриття магазинів у зв'язку з пандемією COVID-19. Водночас це сприяло зростанню електронної комерції.
  • Очікується, що впродовж наступних трьох років компанія інвестує близько €1 млрд в онлайн-операції.

Головна цитата

«Рік продемонстрував силу бізнес-моделі, успіх стратегії цифровізації й повністю інтегрованої платформи фізичних точок продажу та онлайн-магазинів», – сказав директор Inditex Capital Markets Маркос Лопес.

Контекст

2020 року Inditex закрила всі роздрібні мережі Bershka, Pull&Bear і Stradivarius у Китаї, перевівши продажі в онлайн. Це стало частиною коригування компанії в умовах пандемії коронавірусу. Inditex заявила, що планує закрити невеликі магазини й зосередитися на своїх більших флагманах. До 2022 року може бути закрито близько 1200 торгових точок.

Пандемія коронавірусу стала справжнім випробуванням для ритейлу. Зокрема, найбільший британський виробник одягу та один із лідерів ритейлу Marks&Spencer зазнав перших збитків за 94 роки своєї діяльності через коронакризу. У звʼязку з цим компанія змушена закривати магазини та звільняти співробітників.

Подав на банкрутство великий британський ритейлер – Arcadia Group. Крах компанії, яка управляла більш ніж 450 магазинами під брендами Topshop\Topman, Dorothy Perkins, Burton і Evans, став сильним ударом для її постачальників і партнерів.

Довідка

Inditex Group – іспанська група компаній, заснована 1963 року. Працює під брендами Zara, Zara Home, Zara Kids, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius і Uterque. В Україну зайшла 2008 року.

Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Рейтинг зарплат | 15 найкомфортніших банків