Категорія
Новини
Дата

Інтернет-магазин одягу Asos купив бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT у збанкрутілої через коронакризу групи Arcadia за $405 млн

1 хв читання

Британський онлайн-магазин одягу та взуття Asos купив бренди Topshop, Topman, Miss Selfridge і HIIT у збанкрутілої через коронакризу Arcadia Group за $405 млн. Усі фізичні точки продажу куплених брендів планують закрити, пише Bloomberg.

⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося. 

Долучайтеся до форуму!

Ключові факти

  • Завершення операції купівлі-продажу очікується 4 лютого, пише BBC.
  • Asos купив акції й бренди, але не фізичні точки продажів.
  • Близько 300 осіб, які наразі працюють у куплених брендах у сфері дизайну, закупівель і роздрібної торгівлі, перейдуть до Asos. Однак не повідомляється про долю всіх 13 000 співробітників, які працювали в мережі магазинів Arcadia.
  • Ще один бренд Arcadia Group Evans було куплено австралійським інтернет-магазином City Chic у грудні 2020 року за £23 млн.
  • Інші бренди Arcadia Dorothy Perkins, Wallis і Burton ще не продані. Хоча інтернет-магазин одягу Boohoo веде «ексклюзивні» переговори з метою скупити їх.

Контекст

Британські інтернет-магазини одягу скуповують бренди, які десятиліттями домінували в торгових центрах країни. Зокрема, минулого тижня Boohoo Group Plc придбав бренд Debenhams за £55 млн. Онлайн-ритейлерів цікавлять перш за все бренд і веб-сайт, а не фізичні магазини. Це означає, що сотні торгових точок закриють, а становище тисяч співробітників галузі опиняється під загрозою.

Роздрібна імперія Arcadia Group британського бізнесмена Філіпа Гріна похитнулася після продажу універмагу BHS в 2015 році, а пандемія COVID-19 призвела до подальшого скорочення продажів. У грудні 2020 року Arcadia Group почала процедуру банкрутства. Компанія перейшла під зовнішнє управління аудиторської компанії Deloitte

Завдяки купівлі нових брендів Asos хоче розширити свою клієнтську базу в США та країнах Європи, де висока впізнаваність бренду Topshop. У період пандемії Asos продемонструвала високі продажі і вже є одним із найбільших оптових продавців придбаних брендів.

Цікавий факт

Грін скептично ставився до можливостей онлайн-торгівлі, пише FT.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд