Категорія
Новини
Дата

Понад 70% агенцій цифрової реклами призупинили роботу в Україні під час війни – дослідження

Війна серйозно вдарила по рекламному ринку – понад 70% рекламних агенцій перервали свою комерційну діяльність. Зараз ринок повертається до життя, проте завантаженість агенцій залишається низькою, йдеться у дослідженні організації IAB Україна, яка розвиває digital рекламу в Україні.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • З початку війни близько 74% рекламних агенцій та майже 70% рекламодавців, які займаються цифровою рекламою перервали свою діяльність.
  • Серед агенцій понад 50% відновлюють комерційну діяльність, а серед рекламодавців – 30%. Завантаженість залишається низькою – близько 10%.
  • Через припинення роботи компанії скорочують зарплати, відмовляються від бонусів, а дехто припиняє виплати по контрактах.
  • Поновлення діяльності на довоєнному рівні близько половина агенцій очікує у другому півріччі 2022 року, а от 60% рекламодавців не впевнені, коли поновлять роботу; майже 20% сподіваються відновити її у травні.

Контекст

Дослідження провели через онлайн опитування гравців ринку. Період проведення – березень 2022 року. В опитуванні взяло участь 45 представників рекламних агенцій і 29 представників рекламодавців.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні