Війна серйозно вдарила по рекламному ринку – понад 70% рекламних агенцій перервали свою комерційну діяльність. Зараз ринок повертається до життя, проте завантаженість агенцій залишається низькою, йдеться у дослідженні організації IAB Україна, яка розвиває digital рекламу в Україні.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- З початку війни близько 74% рекламних агенцій та майже 70% рекламодавців, які займаються цифровою рекламою перервали свою діяльність.
- Серед агенцій понад 50% відновлюють комерційну діяльність, а серед рекламодавців – 30%. Завантаженість залишається низькою – близько 10%.
- Через припинення роботи компанії скорочують зарплати, відмовляються від бонусів, а дехто припиняє виплати по контрактах.
- Поновлення діяльності на довоєнному рівні близько половина агенцій очікує у другому півріччі 2022 року, а от 60% рекламодавців не впевнені, коли поновлять роботу; майже 20% сподіваються відновити її у травні.
Контекст
Дослідження провели через онлайн опитування гравців ринку. Період проведення – березень 2022 року. В опитуванні взяло участь 45 представників рекламних агенцій і 29 представників рекламодавців.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.