Данський фінтех-стартап по управлінню корпоративними витратами Pleo у ході нового раунду фінансування серії C залучив $150 млн. Оцінка компанії склала $1,7 млрд, що зробило її новим європейським фінтех-єдинорогом, пише CNBC.
Ключові факти
- Інвестиції допоможуть компанії збільшити присутність в таких країнах, як Велика Британія. Наразі основними ринками збуту Pleo є Данія, Швеція, Німеччина, Іспанія, Велика Британія та Ірландія. Кошти також направлять на маркетинг і PR.
- Разом з останнім раундом Pleo залучила загалом $228,8 млн. Серед інвесторів Bain Capital Ventures, Thrive Capital, Creandum, Kinnevik, Founders, Stripes і Seedcamp.
- За словами гендиректора і співзасновника Pleo Джеппа Рінда, поштовхом до зростання стала пандемія коронавірусу. Зокрема, їхня клієнтська база збільшилася понад удвічі протягом 2020 року і склала 17 000 малих і середніх компаній.
- Стартап прагне досягти 1 млн користувачів до 2025 року, пише TechCrunch. Наразі ринок управління витратами в Європі оцінюється у $80 млрд.
Контекст
Pleo заснували в 2015 році Джепп Рінда і Нікколо Перрі в Копенгагені, Данія. Нині компанія має понад 330 співробітників у Лондоні, Стокгольмі, Берліні, Мадриді та Копенгагені. Pleo продає «розумні» платіжні карти і програмне забезпечення, яке інтегрується з внутрішньою системою бухгалтерського обліку компаній, і дозволяє автоматично відслідковувати корпоративні покупки співробітників. При цьому можна працювати як з електронними квитанціями, так і фотографувати на телефони паперові. Рішення Pleo дозволило позбутися збору паперових квитанцій і введення їх вручну в систему для відшкодування витрат.
Компанія отримує близько 70% свого доходу за рахунок комісії інтерчейндж, що стягується з банківського рахунку продавця щоразу, коли покупець використовує свою карту. Решту – через платні підписки.
Утім, бізнес Pleo не прибутковий, адже багато стартапів, які підтримують венчурні компанії, зосереджені на швидкому зростанні, а не на зароблянні грошей, зауважує CNBC. За словами Рінда, нині Pleo прагне досягти $100 млн щорічного доходу.
Останнім часом фінтех-сектор у Європі активно зростає. У січні Checkout.com зібрав $450 млн при оцінці в $15 млрд. У червні шведський фінтех-стартап Klarna, який надає можливість купити товар у розстрочку, оцінили у $45,6 млрд. А маловідомий платіжний сервіс Mollie – у $6,5 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.