Український бізнес оскаржує в судах три підвищення тарифів УЗ упродовж 2021–2022 років, ідеться в матеріалі Forbes Ukraine. Якщо «Укрзалізниця» остаточно програє ці суди, то буде змушена компенсувати бізнесу 73 млрд грн.
Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго».
Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!
Ключові факти
- Український бізнес оскаржив у суді три накази Міністерства інфраструктури про зміну тарифів «Укрзалізниці» впродовж 2021–2022 років, повідомила Forbes Ukraine пресслужба компанії.
- На початку серпня за позовом «ДТЕК Західенерго» Ріната Ахметова Київський окружний адміністративний суд визнав нечинним наказ Міністерства інфраструктури №586. Документ передбачав підвищення тарифів «Укрзалізниці» на 9% з 1 січня 2022 року на перевезення групи вантажів першого тарифного класу – сировинні товари, зокрема руду та вугілля.
- Суд аргументував своє рішення тим, що УЗ не змогла довести необхідність для перегляду тарифів, а саме рішення щодо зміни тарифу тільки для одного класу суд визнав дискримінаційним. Апеляція запланована на 3 жовтня.
- Якщо УЗ остаточно програє всі три суди, то буде змушена компенсувати бізнесу різницю між тарифами у розмірі 73 млрд грн, повідомила пресслужба УЗ.
Контекст
Востаннє УЗ підвищувала тарифи на вантажні перевезення у липні 2022-го – одразу на 70%. Майже половину всієї суми пдвищення тоді сплатив SCM Ріната Ахметова, оскільки на частку його підприємств на момент підвищення припадало майже 30% усіх залізничних вантажів писав Forbes у червні 2022 року з посиланням на розрахунки УЗ.
Навіщо УЗ чергова зміна вантажних тарифів та який бізнес зачепить найбільше на цей раз — читайте в матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.