Втрати американської компанії Mondelēz International через війну в Україні становлять $143 млн, пише «Інтерфакс-Україна» з посиланням на квартальний звіт компанії.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- «У лютому 2022 року Росія почала військове вторгнення в Україну, і компанія закрила свої операції та обʼєкти в Україні. У березні 2022 року серйозно постраждали два українські виробництва компанії у Тростянці та Вишгороді», – зазначається у квартальному звіті.
- Згідно з ним до цієї суми увійшли $75 млн, показані в знеціненні цих та інших активів та витрати на вихід, $44 млн – у собівартості продажу та $24 млн – у маркетингових, загальних та адміністративних витратах.
Контекст
До складу компанії в Україні входять Тростянецька кондитерська фабрика (Сумська область) та дочірнє підприємство ТОВ «Чіпси Люкс» (Київська область).
З 2003-го «Монделіс Україна» керує розвитком бізнесу на ринку Молдови, з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджану, а з 2008 року – також на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизстану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії.
Бізнес компанії в Україні станом на осінь минулого року становив понад $400 млн. Понад $200 млн «Монделіс Україна» інвестувала у розвиток бізнесу в Україні. Компанія реалізує продукцію під торговими марками «Корона», Milka, «Ведмедик» Барні, Tuc, «Belvita!» Доброго ранку!», «Люкс», Halls, Dirol, Picnic та інші.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.