Категорія
Новини
Дата

Витрати на мобільні застосунки виросли до рекордних $34 млрд. Головні інсайти звіту App Annie

1 хв читання

Світові витрати на мобільні додатки виросли до рекордних $34 млрд у другому кварталі 2021 року. Попит на застосунки для подорожей сигналізує про відновлення після пандемії, пише Forbes із посиланням на дані аналітичної компанії App Annie.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Глобальні витрати на застосунки виросли на $7 млрд порівняно з показниками аналогічного періоду 2020 року.
  • Користувачі iOS в App Store витратили $22 млрд, що на 30% більше, ніж у другому кварталі минулого року. Витрати в Google Play зросли на 20% – до $12 млрд.
  • TikTok посів перше місце як за кількістю завантажень, так і за кількістю споживчих витрат.
  • Слідом ідуть застосунки для соціальних мереж, обміну повідомленнями та потокового відео. Зокрема, Instagram, WhatsApp і Telegram були одними з найбільш завантажуваних, а Tinder, Twitch і YouTube – одними з найприбутковіших.
  • Також залишається високим попит на медичні та фітнес-програми. Крім того, все ще зростає час використання бізнес- і комунікаційних застосунків, таких як Zoom і Google Meet, завдяки роботі з дому. Причому попит збільшився навіть на ринках з активним упровадженням вакцин, таких як США (+55% порівняно з даними першого кварталу) та Велика Британія (+15% порівняно з показниками першого кварталу 2021 року). Люди проводять більше часу в бізнес-застосунках, ніж будь-коли раніше, навіть у порівнянні з минулим роком у розпал пандемії.
  • Проте ігри залишаються основним чинником зростання споживчих витрат у магазинах застосунків. Щотижня користувачі витрачають у середньому близько $1,7 млрд, що на 35% більше порівняно з показниками другого кварталу 2020 року.
  • Також усе більше часу проводять у застосунках для подорожей користувачі таких ринків, як США і Велика Британія, де високий рівень вакцинації.
  • Загалом, цифри доводять стійкість економіки застосунків, а також є свідченням того, що тенденція зростання витрат на застосунки в період пандемії зберігається, незважаючи на ослаблення обмежень, зазначили App Annie.

Важливі цифри

5,5 млн. Саме стільки застосунків існує в мобільній екосистемі Apple і Google. Коли 2008 року було запущено Apple App Store, у ньому було всього 500 застосунків.

Контекст

Більшість застосунків, які очолюють список завантажень, безкоштовні. Основним джерелом доходу є реклама, особливо для соціальних програм, таких як TikTok, Instagram, Facebook і Snapchat. Інші, як наприклад Telegram і Zoom, пропонують преміальні функції разом із безкоштовними. Деякі, зокрема Tinder, заробляє більшу частину грошей через службу підписки, а HBO Max і Disney+ продають потоковий контент.

Економіка застосунків різко зросла під час карантинних обмежень у період COVID-19. За підсумком 2020 року кількість завантажень мобільних застосунків зросла на 7% – до 20%. Сума витрат склала рекорд у $143 млрд, пише TechCrunch.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд