Категорія
Новини
Дата

Витрати на мобільні застосунки виросли до рекордних $34 млрд. Головні інсайти звіту App Annie

1 хв читання

Світові витрати на мобільні додатки виросли до рекордних $34 млрд у другому кварталі 2021 року. Попит на застосунки для подорожей сигналізує про відновлення після пандемії, пише Forbes із посиланням на дані аналітичної компанії App Annie.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Ключові факти

  • Глобальні витрати на застосунки виросли на $7 млрд порівняно з показниками аналогічного періоду 2020 року.
  • Користувачі iOS в App Store витратили $22 млрд, що на 30% більше, ніж у другому кварталі минулого року. Витрати в Google Play зросли на 20% – до $12 млрд.
  • TikTok посів перше місце як за кількістю завантажень, так і за кількістю споживчих витрат.
  • Слідом ідуть застосунки для соціальних мереж, обміну повідомленнями та потокового відео. Зокрема, Instagram, WhatsApp і Telegram були одними з найбільш завантажуваних, а Tinder, Twitch і YouTube – одними з найприбутковіших.
  • Також залишається високим попит на медичні та фітнес-програми. Крім того, все ще зростає час використання бізнес- і комунікаційних застосунків, таких як Zoom і Google Meet, завдяки роботі з дому. Причому попит збільшився навіть на ринках з активним упровадженням вакцин, таких як США (+55% порівняно з даними першого кварталу) та Велика Британія (+15% порівняно з показниками першого кварталу 2021 року). Люди проводять більше часу в бізнес-застосунках, ніж будь-коли раніше, навіть у порівнянні з минулим роком у розпал пандемії.
  • Проте ігри залишаються основним чинником зростання споживчих витрат у магазинах застосунків. Щотижня користувачі витрачають у середньому близько $1,7 млрд, що на 35% більше порівняно з показниками другого кварталу 2020 року.
  • Також усе більше часу проводять у застосунках для подорожей користувачі таких ринків, як США і Велика Британія, де високий рівень вакцинації.
  • Загалом, цифри доводять стійкість економіки застосунків, а також є свідченням того, що тенденція зростання витрат на застосунки в період пандемії зберігається, незважаючи на ослаблення обмежень, зазначили App Annie.

Важливі цифри

5,5 млн. Саме стільки застосунків існує в мобільній екосистемі Apple і Google. Коли 2008 року було запущено Apple App Store, у ньому було всього 500 застосунків.

Контекст

Більшість застосунків, які очолюють список завантажень, безкоштовні. Основним джерелом доходу є реклама, особливо для соціальних програм, таких як TikTok, Instagram, Facebook і Snapchat. Інші, як наприклад Telegram і Zoom, пропонують преміальні функції разом із безкоштовними. Деякі, зокрема Tinder, заробляє більшу частину грошей через службу підписки, а HBO Max і Disney+ продають потоковий контент.

Економіка застосунків різко зросла під час карантинних обмежень у період COVID-19. За підсумком 2020 року кількість завантажень мобільних застосунків зросла на 7% – до 20%. Сума витрат склала рекорд у $143 млрд, пише TechCrunch.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні