100 найбагатших українців 2021
Подія року: Міжнародна експансія – товари «Біосфери» почали продавати в 13 нових країнах.
Чого навчився, що придбав, що втратив у рік пандемії: «Ми запустили лінію з виробництва підгузків, почали будівництво складового комплексу і реалізацію інвестпроєкту з виробництва нетканого полотна для вологих серветок – усе це фактично у режимі дистанційного управління». Серед втрат року – вихід із ресторанного бізнесу. Здесенко був співвласником мережі ресторанів Vapiano.
Де бачить себе за 10 років: «Бачу себе власником великого міжнародного інвестфонду, меценатом і філантропом».
100 найбагатших українців 2020
Власник корпорації «Біосфера» Андрій Здесенко знає, як себе мотивувати. Коли він узявся вивчити англійську, то вирішив, що вміння проводити ділові переговори без перекладача йому мало. А метою має стати дружба із десятьма людьми в різних країнах, яким він цікавий як особистість. Друзів знайшов, англійську вивчив. Іде вперед і бізнес – виробництво товарів для дому під торговими марками «Фрекен Бок», «Бонус» і Vortex. 2019-го «Біосфера» збільшила оборот на 23%, до €220 млн. Приріст дав зовнішній ринок: компанія добре розгорнулася в Польщі, постачаючи свою продукцію до найбільшої мережі країни Biedronka. А також вийшла на ринки США, Швейцарії та Ізраїлю. Тепер «Біосфера» експортує 50% своїх товарів.