Український бізнес витратив минулого року на американських лобістів понад $3,2 млн. Яких цілей намагаються досягти наші підприємці на Капітолійському пагорбі?
Шукаємо 250 малих та середніх бізнесів, які змінюють правила гри. Якщо ваша компанія стрімко зростає та має амбіції стати лідером ринку — подайте заявку до Next250!
«Молимося, щоб усі американці обʼєдналися на підтримку новообраного президента [Трампа]», – написала компанія американського лобіста Браяна Балларда в ніч після виборів 6 листопада. Баллард – один із ключових фандрейзерів кампанії Трампа, за даними The New York Times, допоміг залучити понад $50 млн.
Зі свого гаманця вклав понад $250 000. Інвестиція окупилася швидко. 21 листопада Трамп номінував на посаду генпрокурорки Пем Бонді, партнерку лобістської компанії Ballard Partners.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.