Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Ризикнули, щоб вижити». Львівська «Цукерня» оновила традиційний інтерʼєр і пережила хвилю хейту в соцмережах. Результат — збільшенння відвідуваності на 40%

3 хв читання

Львівська «Цукерня» /Надано YOD Group. Фотограф: Євгеній Авраменко

Львівська «Цукерня» оновила традиційний інтерʼєр і пережила хвилю хейту в соцмережах. Результат — збільшенння відвідуваності на 40% Фото Надано YOD Group. Фотограф: Євгеній Авраменко

У грудні 2023 року львівська «Цукерня» поновила роботу після редизайну. Місяць потому facebook-спільнота почала активно критикувати новий інтерʼєр і навіть закликала до бойкоту кондитерської. Чому ажіотаж зіграв на руку власникам?

«Є один заклад у Львові, якому зараз заздрять всі – це «Цукерня», – написав на своїй Facebook-сторінці 1 лютого львівський ресторатор Вардкес Арзуманян. – Її піарять навіть глухо-німі». 

Не весь піар — зі знаком плюс. Новий дизайн далеко не всім припав до душі.

За 23 роки роботи «Цукерня», яку створили Любов Федоренко та Світлана Роман, стала культовим місцем Львова. У 2015 заклад отримав статус найкращої кондитерської України від ресторанної премії «Сіль». 

Чому власники пішли на радикальні зміни у декорі і проміняли віденську класику на тонну «яєчної» штукатурки?

Ближче до молоді

Результати маркетингових досліджень, які проводилися перед оновленням «Цукерні», показали, що аудиторія не вважала її цікавою для відвідування, розповідає співзасновниця Любов Федоренко.

Дизайн у стилістиці віденських кавʼярень створювався на початку нульових. «За останні роки «Цукерня» стала місцем, куди приходять лише випити каву й посмакувати солодке», – каже керуючий закладу Євген Музика. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд