Минулого року PayPal суттєво урізала ціни на свої послуги обробки платежів, щоб не дати таким конкурентам, як голландський гігант Ayden чи Stripe, наступати собі на пʼяти. Стратегія працює, та чи не надто дорогою ціною це дається?
Споживачі рідко задумуються про те, хто обробляє їхні платежі, адже для них головне, щоб все проходило швидко і безпроблемно. Та за лаштунками точиться справжня боротьба за технологію «купити зараз». Минулого року лише в США продажі у сфері е-комерції перевищили $1 трлн.
Одним з учасників цієї боротьби є PayPal, чистий виторг якої минулого року склав $27,5 млрд. У вересні новий гендиректор компанії, Алекс Крісс, 46, отримав у спадок від попередника ризиковану стратегію зниження ціни на послуги. Свого часу, у 1990-х, до такого підходу вдалася Dell, коли почала продавати клони компʼютерів IBM.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.