Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Битва за ринок «купити в один клік». PayPal поки вдається перемагати конкурентів. Яка у неї стратегія?

5 хв читання

Платіжна система PayPal пропонує широкий спектр послуг, що пов'язані з оплатою в інтернеті, але не вона одна. /Getty Images

Платіжна система PayPal пропонує широкий спектр послуг, що пов'язані з оплатою в інтернеті, але не вона одна. Фото Getty Images

Минулого року PayPal суттєво урізала ціни на свої послуги обробки платежів, щоб не дати таким конкурентам, як голландський гігант Ayden чи Stripe, наступати собі на пʼяти. Стратегія працює, та чи не надто дорогою ціною це дається?

Споживачі рідко задумуються про те, хто обробляє їхні платежі, адже для них головне, щоб все проходило швидко і безпроблемно. Та за лаштунками точиться справжня боротьба за технологію «купити зараз». Минулого року лише в США продажі у сфері е-комерції перевищили $1 трлн.

Одним з учасників цієї боротьби є PayPal, чистий виторг якої минулого року склав $27,5 млрд. У вересні новий гендиректор компанії, Алекс Крісс, 46, отримав у спадок від попередника ризиковану стратегію зниження ціни на послуги. Свого часу, у 1990-х, до такого підходу вдалася Dell, коли почала продавати клони компʼютерів IBM. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд