Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Дорогі бренди HalfPrice. Як польській мережі одягу сегменту off-price вдалося не лише обігнати американського конкурента в Польщі, а й завоювати Європу

5 хв читання

Мережа HalfPrice, яка належить польській модній компанії CCC Group, може похвалитися понад сотнею магазинів у Польщі і близько дюжиною за кордоном. /Shutterstock

Мережа HalfPrice, яка належить польській модній компанії CCC Group, може похвалитися понад сотнею магазинів у Польщі і близько дюжиною за кордоном. Фото Shutterstock

HalfPrice – це наймолодший із проєктів польської CCC Group, який від самого початку показав результати, що перевершили всі прогнози. Поки Україна знайомиться з новою для себе мережею брендових товарів за зниженими цінами, Forbes Polska розповідає про її справи на батьківщині та на інших ринках.

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

Протягом 14 років у Польщі працює американський гігант сегменту off-price TK Maxx, і за цей час він зміг розширити свою місцеву мережу до 52 магазинів. А от його молода польська конкурентка, мережа HalfPrice, яка належить місцевій модній компанії CCC Group, може похвалитися понад сотнею магазинів у Польщі і близько дюжини за кордоном усього за три роки. 

Завдяки тому, що, на відміну від TK Maxx, HalfPrice не боїться заходити в невеликі містечка, кількість її клієнтів і середній виторг суттєво перевищили очікування. Згідно з початковим планом, польська мережа мала стати прибутковою до кінця 2022-го, а в неї це вийшло вже в третьому кварталі минулого року з фінансуванням у кілька сотень мільйонів злотих.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні