HalfPrice – це наймолодший із проєктів польської CCC Group, який від самого початку показав результати, що перевершили всі прогнози. Поки Україна знайомиться з новою для себе мережею брендових товарів за зниженими цінами, Forbes Polska розповідає про її справи на батьківщині та на інших ринках.
Протягом 14 років у Польщі працює американський гігант сегменту off-price TK Maxx, і за цей час він зміг розширити свою місцеву мережу до 52 магазинів. А от його молода польська конкурентка, мережа HalfPrice, яка належить місцевій модній компанії CCC Group, може похвалитися понад сотнею магазинів у Польщі і близько дюжини за кордоном усього за три роки.
Завдяки тому, що, на відміну від TK Maxx, HalfPrice не боїться заходити в невеликі містечка, кількість її клієнтів і середній виторг суттєво перевищили очікування. Згідно з початковим планом, польська мережа мала стати прибутковою до кінця 2022-го, а в неї це вийшло вже в третьому кварталі минулого року з фінансуванням у кілька сотень мільйонів злотих.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.