Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Kasta кидає виклик Rozetka. DCH Ярославського інвестує $120 млн у боротьбу за онлайн-ринок. Як компанія планує змагатися з лідерами?

3 хв читання

Kasta, Епіцентр, Rozetka, маркетплейс /колаж Анастасія Савеленко

Kasta виходить у пряму конкуренцію з Rozetka, Prom та «Епіцентром» Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:29 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:29

Компанія DCH Олександра Ярославського планує інвестувати у розвиток маркетплейсу Kasta близько $120 млн у найближчі три роки. Це вже другий маркетплейс у портфелі – раніше бізнесмен придбав leBoutique. Крім того, Ярославський володіє Банком Кредит Дніпро та платіжною системою. Чи збудує він екосистему на зразок казахстанського Kaspi?

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні