Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Kasta кидає виклик Rozetka. DCH Ярославського інвестує $120 млн у боротьбу за онлайн-ринок. Як компанія планує змагатися з лідерами?

3 хв читання

Kasta, Епіцентр, Rozetka, маркетплейс /колаж Анастасія Савеленко

Kasta виходить у пряму конкуренцію з Rozetka, Prom та «Епіцентром» Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:29 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:29

Компанія DCH Олександра Ярославського планує інвестувати у розвиток маркетплейсу Kasta близько $120 млн у найближчі три роки. Це вже другий маркетплейс у портфелі – раніше бізнесмен придбав leBoutique. Крім того, Ярославський володіє Банком Кредит Дніпро та платіжною системою. Чи збудує він екосистему на зразок казахстанського Kaspi?

Форум Підприємців 2025 у Києві. 26–27 червня – два дні практичного контенту, стратегій і нетворкінгу для бізнесу, що зростає. Долучайтеся за посиланням.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні