Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Конкурент для Ysla і Berryland. Співвласник бренду соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club інвестують 30 млн грн у сидр. На що розраховують?

2 хв читання

виробництво сидру Monbar /Фото з особистого архіву

Мелеш та Матвійчук інвестували 30 млн грн у виробництво сидру Monbar Фото Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:15

Андрій Мелеш, співвласник закарпатського виробника соків «Коник», та Яна Матвійчук, співзасновниця Young Business Club, запустили виробництво крафтового сидру під брендом Monbar. До кінця квітня продукт зʼявиться на полицях «Сільпо». В планах – експорт та 80% українського крафтового ринку, на якому домінують Ysla, Berryland і Yablo. Скільки коштує запуск та яка окупність?

Подарунок для справжніх лідерок та лідерів

Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні