Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:15 хвилин
Андрій Мелеш, співвласник закарпатського виробника соків «Коник», та Яна Матвійчук, співзасновниця Young Business Club, запустили виробництво крафтового сидру під брендом Monbar. До кінця квітня продукт зʼявиться на полицях «Сільпо». В планах – експорт та 80% українського крафтового ринку, на якому домінують Ysla, Berryland і Yablo. Скільки коштує запуск та яка окупність?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.