Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Конкурент для Ysla і Berryland. Співвласник бренду соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club інвестують 30 млн грн у сидр. На що розраховують?

2 хв читання

виробництво сидру Monbar /Фото з особистого архіву

Мелеш та Матвійчук інвестували 30 млн грн у виробництво сидру Monbar Фото Фото з особистого архіву

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

05:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 05:15

Андрій Мелеш, співвласник закарпатського виробника соків «Коник», та Яна Матвійчук, співзасновниця Young Business Club, запустили виробництво крафтового сидру під брендом Monbar. До кінця квітня продукт зʼявиться на полицях «Сільпо». В планах – експорт та 80% українського крафтового ринку, на якому домінують Ysla, Berryland і Yablo. Скільки коштує запуск та яка окупність?

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні