Логістичним компаніям не вистачає водіїв через страх мобілізації /Getty Images
Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Мобілізація по-новому і бізнес. Перевезення на межі колапсу, в ресторанах жінки і діти, ритейл просів, девелопери планують завозити іноземців-будівельників. Кабмін шукає вихід

4 хв читання

Логістичним компаніям не вистачає водіїв - через страх перед блокпостами перевізники відмовляються перевозити вантажі, розповідають ритейлери Фото Getty Images

Два тижні тому, 18 травня, набув чинності новий закон «Про мобілізацію». Forbes поспілкувався з понад 20 топменеджерами і власниками різноманітного бізнесу, щоб зʼясувати, як нові правила вплинули на ділову активність в країні. Якщо коротко – поки майже всім важко

Практичний МBA від Forbes на реальних кейсах, щоб прокачати навички управління на прикладі Володимира Кудрицького, ексголови правління «Укренерго». 

Премʼєра другого сезону YouTube проєкту «Директорія» вже на каналі Forbes Ukraine!

29 травня співробітники Мукачівського ТЦК зупинили 23-річного водія вантажівки, який віз медикаменти, і ледве не зірвали поставку критичних ліків, написав на своїй сторінці у Facebook голова благодійної організації «100% Життя» Дмитро Шерембей.

«За чотири години водія змусили пройти ВЛК і вручили повістку з вимогою зʼявитися з речами в Мукачівський військкомат на наступний день», – стверджує Шерембей.

Пізніше він розповів Forbes, що співробітники ТЦК в результаті відмовилися від намірів мобілізувати водія, оскільки йому ще не виповнилося 25 років. 

Скутий невизначеністю

Активізувалися не тільки співробітники Мукачівського ТЦК. Після 18 травня, коли набув чинності новий закон про мобілізацію, частина водіїв відмовляється виходити на роботу, розповіли Forbes у п’яти компаніях.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд