Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

На кону – 40 млрд грн. «Державний оператор тилу» створив нову модель харчування для армії, але не зміг залучити до неї ритейлерів. Як вона зрештою працюватиме

4 хв читання

З лютого «Державний оператор тилу» (ДОТ) намагався провести тендер на закупівлю їжі для армії за новими правилами. Але, по-перше, на торги не прийшли найбільші торговельні мережі країни, по-друге, старі компанії-постачальники зірвали закупівлі. Зрештою ДОТ уклав прямі тимчасові договори з виробниками продуктів харчування. Це вихід із ситуації?

15 березня «Державний оператор тилу» обрав пʼять компаній-виробників, які годуватимуть українську армію протягом наступних трьох місяців. Вони постачатимуть їжу у військові частини у 24 області.

Відкритого тендера, на який ДОТ планував залучити максимальну кількість компаній, не було через судову тяганину, яку розпочали минулі постачальники.

Виробників обирали за результатами двох раундів збору комерційних пропозицій та серед тих, у кого пропозиція була найбільш економічно вигідною, кажуть у пресслужбі ДОТ.

Чому це лише тимчасове рішення проблеми, як нарешті провести тендер і залучити на нього найбільших торговців країни – АТБ, «Епіцентр», Fozzy та інших?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд