Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Китайський бренд Miniso відкрив 5500 магазинів по всьому світу, але майже програв ринок України. Як ритейлера витіснив спритніший український конкурент O!Some (а ще є Usupso)

4 хв читання

Бренди азійських магазинів емоційних товарів MINISO vs USUPSO /Колаж Анна Наконечна

Бренди азійських магазинів емоційних товарів MINISO vs USUPSO Фото Колаж Анна Наконечна

У 2019 році китайський бренд емоційних товарів Miniso зайшов в Україну і протягом наступних трьох років планував відкрити 80-90 магазинів. В 2023-му йдеться скоріше про виживання, ніж про розвиток. Не обійшлося без скандалу: через схожий дизайн українських магазинів компанія подала до суду на іншого азійського ритейлера UsupSo. Перемогу в їхній суперечці може відсвяткувати несподіваний новачок – бренд O!Some. У чому секрет його стрімкого розвитку?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Другий рік поспіль в українських судах триває протистояння двох азійських ритейлерів – Miniso та Usupso. Компанії сперечаються за візуальний стиль вивісок і право представляти його українським споживачам.

Тривалі суди не пішли їм на користь. Щоб вийти з суперечки, співвласниця компанії «Атамі» – франчайзі Usupso в Україні – Маріанна Самсонова створила новий бренд азійських товарів O!Some і почала ребрендинг українських магазинів Usupso. Станом на 10 жовтня вивіску змінили вже 12 з 30 точок мережі, вартість цієї процедури для кожного магазину – до 250 000 грн, каже Самсонова. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні