У 2019 році китайський бренд емоційних товарів Miniso зайшов в Україну і протягом наступних трьох років планував відкрити 80-90 магазинів. В 2023-му йдеться скоріше про виживання, ніж про розвиток. Не обійшлося без скандалу: через схожий дизайн українських магазинів компанія подала до суду на іншого азійського ритейлера UsupSo. Перемогу в їхній суперечці може відсвяткувати несподіваний новачок – бренд O!Some. У чому секрет його стрімкого розвитку?
Другий рік поспіль в українських судах триває протистояння двох азійських ритейлерів – Miniso та Usupso. Компанії сперечаються за візуальний стиль вивісок і право представляти його українським споживачам.
Тривалі суди не пішли їм на користь. Щоб вийти з суперечки, співвласниця компанії «Атамі» – франчайзі Usupso в Україні – Маріанна Самсонова створила новий бренд азійських товарів O!Some і почала ребрендинг українських магазинів Usupso. Станом на 10 жовтня вивіску змінили вже 12 з 30 точок мережі, вартість цієї процедури для кожного магазину – до 250 000 грн, каже Самсонова.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.