У 2019 році китайський бренд емоційних товарів Miniso зайшов в Україну і протягом наступних трьох років планував відкрити 80-90 магазинів. В 2023-му йдеться скоріше про виживання, ніж про розвиток. Не обійшлося без скандалу: через схожий дизайн українських магазинів компанія подала до суду на іншого азійського ритейлера UsupSo. Перемогу в їхній суперечці може відсвяткувати несподіваний новачок – бренд O!Some. У чому секрет його стрімкого розвитку?
Велика війна пришвидшила вихід жінок на лідерські ролі. Вже 15 травня на форумі «Вільна» Forbes пропонує подивитися на це явище крізь нову, чітку оптику. Спікерки та спікери з Superhumans, Google, ENKO, McDonald’s, G. Bar та інших. Купуйте квитки за посиланням.
Другий рік поспіль в українських судах триває протистояння двох азійських ритейлерів – Miniso та Usupso. Компанії сперечаються за візуальний стиль вивісок і право представляти його українським споживачам.
Тривалі суди не пішли їм на користь. Щоб вийти з суперечки, співвласниця компанії «Атамі» – франчайзі Usupso в Україні – Маріанна Самсонова створила новий бренд азійських товарів O!Some і почала ребрендинг українських магазинів Usupso. Станом на 10 жовтня вивіску змінили вже 12 з 30 точок мережі, вартість цієї процедури для кожного магазину – до 250 000 грн, каже Самсонова.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.