Електрокари з Китаю дешеві, але небажані на ринках західних країн. ЄС, США, Канада та Туреччина налаштовані закрити їхній імпорт загороджувальними митами. Як це вплине на український автомобільний ринок і хто на цьому заробить?
⚡️Ексклюзивно: спікер на форумі «Енергія бізнесу» – Деніел Єрґін, віце-голова S&P Global, письменник та лауреат Пулітцерівської премії. Він автор бестселерів про енергетику та світову економіку, зокрема «The Prize» і «The New Map». Вже 9 жовтня зустрінемося.
З 4 липня Європейський Союз запровадить додаткові мита на китайські електромобілі окремих марок, якщо розпочаті 22 червня перемовини між ЄС та КНР не дадуть результатів, пише Reuters.
Замість звичних 15% автівки одного з найбільших китайських виробників BYD зможуть завозити до країн блоку з митом в 17,4%, Geely – 20% і SAIC – 38,1%. На виробників, які не пройшли перевірку комісією, поширюватиметься мито у розмірі 21%. Автовиробникам, які не співпрацювали у розслідуванні ЄС, загрожує мито 38,1%.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.