New Balance більше не хоче бути брендом «для татусів». Компанія, яка десятиліттями залишалася у тіні Nike та Adidas, будує імперію з молодих суперзірок і готується подолати рубіж у $10 млрд виторгу. Forbes USA розповідає, як технічний спонсор київського «Динамо» зі 119-річною історією зміг стати великим гравцем на полі чемпіонів
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
У 2023 році, ще до того, як Купер Флегг став зіркою студентського баскетболу в США та головним претендентом на перший номер цьогорічного драфту NBA, директор із маркетингу New Balance Кріс Девіс поставив перед одним зі своїх топменеджерів амбітне завдання.
«Добудь нам цього хлопця», – згадує керівник баскетбольного та футбольного напрямів бренду Навін Локеш слова боса, який поклав на стіл свіжий номер журналу SLAM із Флеггом на обкладинці.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.