Що потрібно, аби продавати одяг для ЗСУ, їжу для WOG та обладнання для «Метінвесту»? Як найбільші компанії підтримують своїх партнерів та які червоні лінії ніколи не перейдуть? Головне з виступу СЕО WOG Пивоварського, директорки з закупівель «Державного оператора тилу» Виноградової та директора з закупівель «Метінвесту» Міщенка під час «Форуму підприємців від Forbes Ukraine» 27 червня.
Вікторія Виноградова, директорка з закупівель «Державного оператора тилу»
Нашій агенції сім місяців. Ми закуповуємо нелетальну продукцію для ЗСУ: одяг, взуття, пальне, їжа. Наш річний бюджет – 95 млрд грн, Із нами працюють 165 постачальників. Виключно українські компанії. У нас нульова толерантність до корупції. Ми впровадили антикорупційну систему, яка підтверджена нашими західними партнерами.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.