Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Життя без МАЗ та БелАЗ. Tribo Єфименка почала випускати гальмівні колодки для легкових авто і хоче стати на конвеєри Volkswagen і Renault. На що вона розраховує

2 хв читання

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:15

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків світових автобрендів, розповів Forbes Ukraine СЕО компанії Олег Савчук. Скільки Єфименку коштував захід у нову нішу та як компанія планує поборотись за ринок обсягом $45 млн?

Форум «Вільна» повертається 20 лютого, щоб стати вашим джерелом ідей, знайомств і можливостей. Early bird квитки вже у продажі — спеціальна пропозиція діє до 19 січня включно. Долучайтеся до заходу за посиланням! 🎟

«Уже сьогодні почали відпрацьовувати перше невеличке замовлення», – каже 2 грудня Олег Савчук, СЕО Tribo. За день до цього компанія з Білої Церкви вперше у своїй 18-річній історії запустила виробництво гальмівних колодок для легкових авто.

Україна імпортує 90% гальмівних колодок, переважно з ЄС, Китаю, Туреччини, каже генеральний директор Pro-Consulting Олександр Соколов. Торік продажі цих автомобільних деталей в Україні зросли на майже 50%, до $45 млн, додає він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні