Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Життя без МАЗ та БелАЗ. Tribo Єфименка почала випускати гальмівні колодки для легкових авто і хоче стати на конвеєри Volkswagen і Renault. На що вона розраховує

2 хв читання

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків Фото Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:15 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:15

Білоцерківський завод Tribo Костянтина Єфименка вперше почав виробляти гальма для легковиків світових автобрендів, розповів Forbes Ukraine СЕО компанії Олег Савчук. Скільки Єфименку коштував захід у нову нішу та як компанія планує поборотись за ринок обсягом $45 млн?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Уже сьогодні почали відпрацьовувати перше невеличке замовлення», – каже 2 грудня Олег Савчук, СЕО Tribo. За день до цього компанія з Білої Церкви вперше у своїй 18-річній історії запустила виробництво гальмівних колодок для легкових авто.

Україна імпортує 90% гальмівних колодок, переважно з ЄС, Китаю, Туреччини, каже генеральний директор Pro-Consulting Олександр Соколов. Торік продажі цих автомобільних деталей в Україні зросли на майже 50%, до $45 млн, додає він.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні