Тріо айтівців-самоуків на київському Подолі створили застосунок Taimi – один із найпопулярніших у США сервісів знайомств серед спільноти ЛГБТКІА+. Як побудувати дейтинговий бізнес на сотню мільйонів доларів, коли в сегменті панують такі мастодонти, як Grindr і Tinder
«Я проспав годин 20, не виходив з кімнати, лежав під ковдрою і думав, що ж далі робити», – згадує свій візит на конференцію у Сан‐Франциско засновник української продуктової компанії appflame Олександр Пасиков, 35. Причина для відчаю була вагомою: в Україні за один день руйнувався його прибутковий дейтинговий бізнес. 8 листопада 2016‐го Google змінив правила монетизації контенту на вебплатформах і заборонив показувати рекламу в постах користувачів. аppflame, яка входила до холдингу Genesis, втратила 90% виторгу.
Шанси на виживання були 50/50, каже CEO та співзасновник Genesis Володимир Многолєтній. Йому було за що хвилюватися. До половини доходів Genesis тоді приносили дейтингові сервіси, або social discovery, як називають напрям у компанії, пояснює Пасиков.
«Ми пішли у магазин, купили якусь пляшку, стейки, чипси, приготували вечерю, поговорили», – розповідає Пасиков. Ми – це ще двоє співзасновників appflame – Євген Вигнан, 33, і Дмитро Кононов, 35. За вечерею назріло колегіальне рішення: всі живі, команда й гроші на рахунках залишилися, а отже, можна або повторити успіх, або вигадати щось нове. Обʼєднали обидва підходи: досягли успіху в дейтингу, але на новій платформі.
У 2023‐му виторг appflame був близько $100 млн. Його приносять два застосунки для знайомств: орієнтований на широку аудиторію Hily та нішевий Taimi для геїв і лесбійок. Завдяки Taimi гетеросексуал Пасиков у 2020‐му потрапив на обкладинку провідного британського журналу ЛГБТКІА+ спільноти The Gay Times.
Як переродився найбільший уламок дейтингової імперії Genesis?
З вершини на дно і назад
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.