Із завершенням пандемії COVID-19 темпи зростання українського єдинорога airSlate сповільнилися. Компанія вкотре проводить скорочення фахівців. Паралельно переробляє частину своїх продуктів і змінює управлінську структуру, розповідає співзасновник Вадим Ясиновський. Також airSlate придбала дві нові компанії за останні два роки. Як ідуть справи в компанії з оцінкою в $1,25 млрд?
«Компанія дуже швидко розвивалася під час пандемії, і ми думали, що це назавжди», – каже співзасновник та CPO українського єдинорога airSlate Вадим Ясиновський. Компанія з оцінкою $1,25 млрд звільнить близько 100 спеціалістів, повідомило DOU 21 жовтня з посиланням на лист СЕО Бориса Шахновича до співробітників.
Для airSlate це друге з початку року скорочення. «Світова економіка не в найкращому стані – у нас дуже багато b2c клієнтів, які почали обережніше ставитися до грошей», – каже Ясиновський.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.