Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

AI Overviews у пошуку Google зменшує показники клікабельності сайтів. Як бізнесам не втратити зв'язок із читачами та клієнтами? Поради Forbes USA

5 хв читання

ШІ Google AI Overviews /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

80% людей, які користуються пошуком в мережі, у 40% випадків отримують відповідь прямо на сторінці Google і не переходять далі за посиланнями Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

07:23 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 07:23

ШІ-інструмент Google AI Overviews скорочує переходи на сайти, адже відповіді користувач отримує прямо у пошуку. Це вже вдарило по медіа та освітніх платформах, а незабаром зачепить і локальні бізнеси. Forbes USA разповідає, як компаніям вижити у світі «нульових кліків» і зберегти довіру клієнтів

Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.

Багато років формула онлайн-успіху була простою: піднятися в рейтингу пошуку Google та/або витратити кошти на рекламу в домінуючій пошуковій системі, щоб отримати трафік. Але AI Overviews від Google, яку запустили у травні 2024 року, радикально зменшує кількість переходів на сайти, адже показує готові відповіді замість посилань у верхній частині сторінки пошуку.

Бізнеси, що базуються на знаннях – консалтингові компанії, видавці та платформи онлайн-освіти – відчули це першими. Локальні гравці – ресторани, сантехніки чи теслі – поки що майже не відчувають проблем, адже їхні клієнти приходять через пошук, прив’язаний до місцевості.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні