Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
07:23 хвилин
ШІ-інструмент Google AI Overviews скорочує переходи на сайти, адже відповіді користувач отримує прямо у пошуку. Це вже вдарило по медіа та освітніх платформах, а незабаром зачепить і локальні бізнеси. Forbes USA разповідає, як компаніям вижити у світі «нульових кліків» і зберегти довіру клієнтів
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Багато років формула онлайн-успіху була простою: піднятися в рейтингу пошуку Google та/або витратити кошти на рекламу в домінуючій пошуковій системі, щоб отримати трафік. Але AI Overviews від Google, яку запустили у травні 2024 року, радикально зменшує кількість переходів на сайти, адже показує готові відповіді замість посилань у верхній частині сторінки пошуку.
Бізнеси, що базуються на знаннях – консалтингові компанії, видавці та платформи онлайн-освіти – відчули це першими. Локальні гравці – ресторани, сантехніки чи теслі – поки що майже не відчувають проблем, адже їхні клієнти приходять через пошук, прив’язаний до місцевості.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.