Шведський стартап Lovable досяг понад $100 млн річного виторгу лише за вісім місяців, використовуючи штучний інтелект. Його платформа дозволяє мільйонам людей, які не є програмістами, перетворювати свої ідеї на сайти, застосунки та онлайн-бізнеси. Як двом шведам вдалося реалізувати те, що не змогли гіганти попереднього покоління Figma, Wix та Squarespace?
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
Проєктний менеджер у фармацевтичній компанії Оскар Мунк аф Розеншельд ніколи не планував повʼязувати себе з індустрією розваг. Але під час однієї з перерв на каву в Стокгольмі його друг, кінопродюсер, запропонував Розеншельду ідею стартапу: платформу, яка зводила б кінематографістів з інвесторами і допомагала європейським режисерам у вічній справі пошуку фінансування.
Такі ідеї часто не виходять за межі розмов. Але вже за кілька місяців стартап FrameSage запустили – і перші $50 000 виторгу вже були на рахунку. Все завдяки новому ШІ-інструменту для програмування Lovable, який Розеншельд використав, щоб збудувати технічну інфраструктуру проєкту всього за 10 днів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.