Категорія
Новини
Дата

Французький стартап BlaBlaCar іде з Росії. Як він допомагатиме біженцям з України

1 хв читання

Найбільший у світі стартап для поїздок BlaBlaCar припиняє розвиток свого бізнесу в Росії – про це Forbes розповіли представники компанії. В Україні, натомість, французька компанія адаптувала свою платформу для водіїв-волонтерів та біженців

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти:

  • BlaBlaCar припиняє розвиток свого бізнесу в Росії через війну і санкції ЄС.
  • Компанія більше не буде інвестувати в Росію та розвивати її ринок. Російський сервіс BlaBlaCar був неприбутковим.
  • Щоб захистити понад 100 російських співробітників, BlaBlaCar залишить платформу в поточному вигляді, але ізолює свою російську діяльність від решти компанії.
  • Для 85 співробітників з України BlaBlaCar пропонує фінансову, матеріально-технічну та психологічну підтримку, а також допомагає їм переїхати у безпечніші місця.
  • Також компанія адаптувала свою карпулінгову платформу для водіїв-волонтерів та біженців.
  • В Україні, Польщі, Румунії та Угорщині водії тепер можуть пропонувати безкоштовні поїздки на BlaBlaCar та брати стільки пасажирів, скільки зможуть.
  • Користувачі BlaBlaCar вже допомогли 80 000 українцям дістатися більш безпечного місця.
  • У Західній Європі автобуси BlaBlaCar, що сполучають найбільші міста у 9 країнах, безкоштовні для українських біженців.

Ключова цитата: «BlaBlaCar виступає проти будь-яких актів війни та проти руйнувань, які спостерігаються сьогодні в Україні. Ми висловлюємо нашу глибоку підтримку українському населенню та найтепліші слова подяки членам спільноти та співробітникам BlaBlaCar, які продемонстрували єдність протягом останніх двох тижнів».

Контекст:

BlaBlaCar – це найбільша у світі платформа для поїздок, якою користується понад 100 мільйонам користувачів у 22 країнах світу. У мирний час французький BlaBlaCar мав 8 млн користувачів в Україні. За перші чотири дні війни попит на поїздки злетів утричі – сервісом скористалося 50 000 людей. Головна проблема – дефіцит водіїв.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд