Категорія
Новини
Дата

Французький стартап BlaBlaCar іде з Росії. Як він допомагатиме біженцям з України

1 хв читання

Найбільший у світі стартап для поїздок BlaBlaCar припиняє розвиток свого бізнесу в Росії – про це Forbes розповіли представники компанії. В Україні, натомість, французька компанія адаптувала свою платформу для водіїв-волонтерів та біженців

Як створити продукт, який полюблять клієнти? Отримайте цінні поради від співвласника monobank™ – Олега Гороховського. Купуйте квиток на Форум підприємців, який відбудеться 27 червня.

Ключові факти:

  • BlaBlaCar припиняє розвиток свого бізнесу в Росії через війну і санкції ЄС.
  • Компанія більше не буде інвестувати в Росію та розвивати її ринок. Російський сервіс BlaBlaCar був неприбутковим.
  • Щоб захистити понад 100 російських співробітників, BlaBlaCar залишить платформу в поточному вигляді, але ізолює свою російську діяльність від решти компанії.
  • Для 85 співробітників з України BlaBlaCar пропонує фінансову, матеріально-технічну та психологічну підтримку, а також допомагає їм переїхати у безпечніші місця.
  • Також компанія адаптувала свою карпулінгову платформу для водіїв-волонтерів та біженців.
  • В Україні, Польщі, Румунії та Угорщині водії тепер можуть пропонувати безкоштовні поїздки на BlaBlaCar та брати стільки пасажирів, скільки зможуть.
  • Користувачі BlaBlaCar вже допомогли 80 000 українцям дістатися більш безпечного місця.
  • У Західній Європі автобуси BlaBlaCar, що сполучають найбільші міста у 9 країнах, безкоштовні для українських біженців.

Ключова цитата: «BlaBlaCar виступає проти будь-яких актів війни та проти руйнувань, які спостерігаються сьогодні в Україні. Ми висловлюємо нашу глибоку підтримку українському населенню та найтепліші слова подяки членам спільноти та співробітникам BlaBlaCar, які продемонстрували єдність протягом останніх двох тижнів».

Контекст:

BlaBlaCar – це найбільша у світі платформа для поїздок, якою користується понад 100 мільйонам користувачів у 22 країнах світу. У мирний час французький BlaBlaCar мав 8 млн користувачів в Україні. За перші чотири дні війни попит на поїздки злетів утричі – сервісом скористалося 50 000 людей. Головна проблема – дефіцит водіїв.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні