Категорія
Новини
Дата

Частка ринку виросла, а виторг впав. Чечоткін розповів, як відновлюється бізнес Rozetka

Маркетплейс Rozetka майже повернувся до товарообігу 2021 року. Про це в інтервʼю Forbes розповів співвласник компанії Владислав Чечоткін

Forbes Україна випустив новий номер друкованого журналу. В ньому майже два десятки ексклюзивних матеріалів. Придбати журнал з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням.

Ключові факти

  • Частка маркетплейсу Rozetka на українському ринку в 2022 році буде трохи вищою, ніж була в 2021 році. «За третім-четвертим кварталом, коли ми відновили логістику, буде помітно вищою, ніж в аналогічний період 2021 року», – каже Чечоткін.
  • За його словами, Rozetka традиційно сильніша в портативній електроніці, і в ній частка значно зросла. Частка за ноутбуками та дрібною електронікою становить в усьому ринку понад 50% та близько 30% – за телефонами, смартфонами.
  • Виторг Rozetka в 2022-му буде нижчим, ніж минулого року, прогнозує Чечоткін. «Випала половина першого кварталу, другий квартал – жахливий. Третій і четвертий квартали ми почуваємося краще, набагато краще, ніж могли б», – каже він.
  • Із серпня Rozetka близька до товарообігу 2021 року. «Нині, щоправда, через блекаут менше», – додав Чечоткін.
  • Rozetka поновила вже 50% працівників від кількості тих, що працювали до початку повномасштабної війни.

Контекст

У березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд.

Rozetka – один із перших ритейлерів, який почав оснащувати свої відділення генераторами та пристроями Starlink. Компанія також виходить на ринок Польщі. 

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий випуск Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні