Маркетплейс Rozetka майже повернувся до товарообігу 2021 року. Про це в інтервʼю Forbes розповів співвласник компанії Владислав Чечоткін
У Forbes Ukraine також є twitter. Якщо вам зручно читати нас там — підписуйтесь за цим посиланням.
Ключові факти
- Частка маркетплейсу Rozetka на українському ринку в 2022 році буде трохи вищою, ніж була в 2021 році. «За третім-четвертим кварталом, коли ми відновили логістику, буде помітно вищою, ніж в аналогічний період 2021 року», – каже Чечоткін.
- За його словами, Rozetka традиційно сильніша в портативній електроніці, і в ній частка значно зросла. Частка за ноутбуками та дрібною електронікою становить в усьому ринку понад 50% та близько 30% – за телефонами, смартфонами.
- Виторг Rozetka в 2022-му буде нижчим, ніж минулого року, прогнозує Чечоткін. «Випала половина першого кварталу, другий квартал – жахливий. Третій і четвертий квартали ми почуваємося краще, набагато краще, ніж могли б», – каже він.
- Із серпня Rozetka близька до товарообігу 2021 року. «Нині, щоправда, через блекаут менше», – додав Чечоткін.
- Rozetka поновила вже 50% працівників від кількості тих, що працювали до початку повномасштабної війни.
Контекст
У березні 2022 року місячний виторг Rozetka зменшився з 4 млрд грн до 23 млн грн. Річний виторг компанії до війни складав $2 млрд.
Rozetka – один із перших ритейлерів, який почав оснащувати свої відділення генераторами та пристроями Starlink. Компанія також виходить на ринок Польщі.