Камишіна призначили членом наглядової ради «Укрзалізниці» /Сергій Пірієв для Forbes Ukraine
Категорія
Новини
Дата

Кабмін призначив ексголову Мінстратегпрому Камишіна членом наглядової ради «Укрзалізниці»

1 хв читання

Камишіна призначили членом наглядової ради «Укрзалізниці» Фото Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Кабінет міністрів призначив новим членом наглядової ради «Укрзалізниці» Олександра Камишіна, йдеться у розпорядженні уряду від 13 вересня. 

УЗ – важливий елемент економічної та соціальної інфраструктури України. Від її роботи залежить розвиток багатьох галузей економіки та забезпечення нацбезпеки.

Форум «Енергія бізнесу» у Києві вже 9 жовтня

Бізнес будує нову енергореальність, забезпечуючи незалежність в умовах блекаутів. 9 жовтня на форумі «Енергія бізнесу» обговоримо технології та інвестиції, що змінюють правила гри на енергоринку. Дізнайтеся, як адаптувати бізнес до майбутніх енергетичних викликів, за посиланням. 

Ключові факти

  • Олександр Камишін увійде до наглядової ради «Укрзалізниці» як представник держави.
  • Він має замінити на посаді Сергія Москаленка, повідомив Forbes співрозмовник в топ-менеджменті «Укрзалізниці» на правах анонімності.
  • Камишін має перейти на нову позицію з 26 вересня.

Контекст 

3 вересня Олександр Камишін подав заяву на звільнення з посади міністра з питань стратегічних галузей промисловості, яку він обіймав з березня 2023 року.

Камишіна довго називали «безальтернативним кандидатом» на посаду міністра Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури. Але 5 вересня міністерство очолив ексзаступник голови Офісу президента Олексій Кулеба.

А Камишіна президент Зеленський призначив своїм радником з питань стратегічних галузей промисловості.

З серпня 2021 року Камишін очолював «Укрзалізницю». 27 лютого він подав у відставку. Ініціатором звільнення приблизно за два тижні до його анонсу виступив Олександр Кубраков, що на момент очолював Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури, розповідав Forbes співрозмовник в Офісі президента.

Сам Камишін не планував йти у відставку. В інтервʼю Forbes напередодні звільнення він розповідав, що планує працювати принаймні до 2024 року, і детально розписував програми збільшення потягів до ЄС, електрифікацію колій та перехід на дворічне планування інвестицій.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд