Французький антимонопольний орган оштрафував Apple Inc. на €150 млн після тривалого розслідування про те, як компанія отримує згоду на збір даних користувачів iOS та як це впливає на рекламодавців. Про це пише Bloomberg 31 березня.
Деталі
- Зазначається, що система прозорості відстеження додатків (ATT) від Apple не дозволяє розробникам застосунків дотримуватися європейських правил конфіденційності GDPR. Через це додатки змушені показувати численні спливаючі вікна, що ускладнює їх використання, пише видання.
- Apple висловила «розчарування» рішенням, зазначивши, що регулятор не вказав конкретних змін до системи ATT. Позивачі – група торговельних асоціацій, що представляють рекламодавців, закликали Apple «негайно призупинити» систему та внести до неї зміни.
- Регулятор у тексті рішення зазначив, що система ATT від Apple «не є ні необхідною, ні пропорційною». Сама система не вважається «проблемною», але спосіб її впровадження визнано «зловживанням у контексті конкурентного права».
- Французькі органи перевіряли, чи не застосовувала Apple м’якші правила до себе, ніж до інших сервісів. Справу відкрили після скарги рекламодавців, які стверджували, що зміни у зборі даних від 2021 року завдали шкоди їхнім доходам.
- Apple запевнила, що ATT «надає користувачам більше контролю над приватністю через зрозумілий і простий запит», і наголосила, що система однакова для всіх розробників.
- Подібні розслідування тривають у Німеччині, Польщі, Італії та Румунії.
Контекст
На початку березня Reuters, посилаючись на джерела, повідомило, що Європейська комісія поки не має наміру накладати значні штрафи на Apple і Meta за порушення Закону про цифрові ринки (DMA). Це пов’язано з погрозами Дональда Трампа ввести високі мита у відповідь на «непропорційні» санкції проти американських технологічних компаній.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.