Категорія
Новини
Дата

Google заборонить застосункам відстежувати дії користувачів без дозволу. Раніше збір даних обмежила Apple

Компанія Google дозволить користувачам мобільного програмного забезпечення Android відмовитися від стеження рекламодавцями в застосунках для смартфонів, пише Bloomberg.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • Нова політика компанії вступить в силу наприкінці 2021 року разом із оновленням сервісів Google Play.
  • Розробники більше не зможуть бачити унікальний рекламний ідентифікатор користувача, якщо ця людина відмовилася від отримання персоналізованої реклами.
  • На відміну від функції Apple, користувачі не відключаються від відстеження реклами за замовчуванням.
  • У травні Google заявила, що в 2022 році створить розділ безпеки в Play Store. Користувачі Android зможуть бачити, які дані про них збирають і передають розробники, а також надати доступ до додаткової інформації про конфіденційність і безпеку.
  • Водночас користувачі і зараз можуть відмовитися від персоналізованої реклами, але розробники змогли обійти ці налаштування через альтернативні ідентифікатори пристроїв. Тепер Google хоче прикрити і цю лазівку, пише Financial Times.
  • Це рішення є новим ударом по індустрії цифрової реклами з оборотом близько $400 млрд на рік.

Контекст

Компанія Apple 26 квітня випустила оновлення операційної системи iPhone iOS 14.5. Оновлення включає функцію App Tracking Transparency, яке змусило виробників застосунків запитувати дозвіл на доступ до IDFA користувача через спливаюче вікно.

У деяких країнах Apple зустріла опір щодо питання IDFA. У Франції рекламні компанії та видавці подали скаргу до антимонопольних органів. Вони стверджують, що плановий відхід від IDFA використовується як прикриття для антиконкурентної поведінки, щоб завдати шкоди невеликим технологічним компаніям.

Загалом цей крок вплинув на рекламну індустрію, яка використовує такі інструменти для вимірювання ефективності реклами. Зокрема, через нові правила Apple про відстеження даних користувачів Facebook змінила рекламні інструменти.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні