Маркетплейс для психотерапевтів Rozmova у першому кварталі наростив свої основні показники: виторг – на 22%, кількість користувачів – на 27%, повідомила пресслужба компанії на запит Forbes Ukraine.
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Деталі
- Кількість користувачів Rozmova за результатами першого кварталу становить 60 000, виторг – майже $1,5 млн.
- Найбільша стаття витрат компанії – маркетинг. У першому кварталі Rozmova вклала в це $155 000, або близько 10,3% від загального виторгу.
- «Зростання кількості користувачів і виторгу Rozmova пов’язане з інформуванням клієнтів про психотерапію, що покращує розуміння продукту та стабільно підвищує ключові метрики», – ідеться у відповіді компанії.
Контекст
Rozmova (Clearly) – платформа, що з’єднує психотерапевтів із клієнтами онлайн і офлайн. Її заснували українці Дмитро Мараховський і Дмитро Коваленко, запустивши проєкт за два тижні до повномасштабного вторгнення Росії в Україну в 2022-му.
У 2023-му виторг компанії досяг $2 млн. Станом на червень 2024-го на платформі працювало 500 активних терапевтів у трьох країнах, а користувачі проводили 9000 сесій щомісяця.
Тоді ж Rozmova була відібрана для фінансування від Google for Startups Ukraine Support Fund. Сума фінансування не розголошувалася, але кошти спрямували на розширення присутності на міжнародних ринках і вдосконалення сервісу за допомогою штучного інтелекту. За даними Forbes Ukraine, оцінка компанії в цьому раунді фінансування складала $8 млн.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.