У 2022 році найпопулярнішими характеристиками України стали «нація героїв» і «демократична країна», йдеться у «Звіті про сприйняття України у світі». Над ним працювала громадська організація Brand Ukraine за експертної підтримки МЗС України.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- 2022 рік став рекордним за кількістю публікацій зі згадуванням України у міжнародних ЗМІ та рівнем резонансу в соціальних мережах. Пошуковий інтерес до України в Google у світі був у 20 разів вищим, ніж у 2012 році, коли Україна приймала Чемпіонат Європи з футболу.
- Стійкість українського народу та уряду позитивно вплинула на оцінку сили бренду країни, яка зросла більш ніж на 5 пунктів за рік – з 52,8 до 57,9 зі 100 можливих.
- Внаслідок збитків, завданих війною економіці України, вартість бренду країни впала на 21% – зі $107 млрд до $85 млрд.
- Найбільша частка публікацій у медіа – 41 % – стосувалася бойових дій, воєнних злочинів Росії та загроз світовій безпеці через російську агресію. 16% склали публікації про міжнародну підтримку й допомогу Україні, 14% – про енергетичну кризу. Її стали висвітлювати частіше після ударів Росії по енергетичній інфраструктурі України. У соцмережах найчастіше обговорювали хід бойових дій – 63% усіх згадок.
- 71% світового населення у війні підтримує Україну. Двоє з трьох європейців готові допомагати українцям у зборі коштів, їжі, одягу та пошуках житла.
- У жовтні 2022 року більшість європейців виступали за те, щоби приймати у своїх країнах українських переселенців. 40% населення ЄС готові продовжувати підтримувати Україну навіть попри негативні економічні та соціальні наслідки.
- Торік іноземна аудиторія дуже прихильно ставилася до президента Володимира Зеленського. Станом на III квартал 2022 року він був найпопулярнішим іноземним політиком для американців та №2 для громадян Великої Британії. У березні населення країн Центральної й Східної Європи оцінювало президента Зеленського найвище серед інших світових лідерів: своє позитивне ставлення висловили 66% населення.
- Відсоток тих, хто хотів би бачити Україну майбутнім членом ЄС і НАТО побив історичний рекорд. 63% населення 14-ти провідних країн світу погодилися, що Україні слід запропонувати членство в ЄС, а 58% – членство в НАТО.
- Дослідження зафіксувало значну різницю у зміні сприйняття у країнах Глобальної Півночі та Глобального Півдня. Близько 80% населення в Європі й Північній Америці заявили, що підтримують Україну, а близько 15% зайняли нейтральну позицію. Рівень підтримки Росії та нейтральності були вищими в країнах Середнього Сходу, Африки, Азії й Латинської Америки – 25% та 15% у середньому відповідно.
Контекст
«Звіт про сприйняття України у світі» є першою спробою підсумувати сприйняття України у світі протягом одного року. Творцем документа є Brand Ukraine – громадська організація, яка об’єднала однодумців і експертів у сфері стратегічних комунікацій та міжнародних проєктів. Команда займається розвитком бренду України у світі, формуванням її позитивного іміджу й суб’єктності.
Одним із рупорів, що розповідав про Україну світові, була міжнародна кампанія Be Brave Like Ukraine. Вона стала найбільшою out-of-home-кампанією України у світі. Її побачили десятки мільйонів людей у 19 країнах, 140 містах на 10 000 рекламних площин. В Україні кампанія теж набула широкого охоплення та з’явилася всюди – від пляшок із соком до 500 білбордів у 21 місті.



26 вересня на Форумі «Енергія бізнесу» Forbes збирає регуляторів і лідерів бізнесу. Мета заходу — обговорити проблеми і знайти рішення, які дозволять зробити українську енергетику дешевою, рясною та стійкою. Встигніть купити квиток!
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.