13 вересня відкрили перший офіційний маркетплейс України – Made With Bravery. Його мета – познайомити українських виробників з іноземною аудиторією. Як минув перший тиждень роботи магазину
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
6 жовтня. Онлайн-конференція Forbes «Без рожевих окулярів»
Що ви дізнаєтесь: Правила розвитку бізнесу в умовах абсолютної невизначеності; Як отримати в клієнти й співпрацювати з Міноборони – найбільшим замовником у країні; Як «воєнні» інновації можуть допомогти вашому бізнесу; 2023-й у цифрах від Мінфіну й НБУ.
Квитки на конференцію за посиланням
20 спікерів: Олексій Резніков, Сергій Марченко, Михайло Федоров, Олександр Конотопський, Алекс Ліссітса, Сергій Ніколайчук, Юлія Бадрітдінова, Тарас Чмут та інші.
Коли: 6 жовтня, з 10:00 до 16:00
Made With Bravery розробили IT-компанія EVO за підтримки Мінцифри, МЗС, Visa та креативної агенції Banda. «Увага всього світу прикута до України, – пише співзасновник Banda Павло Вржещ. – Це велика можливість показати всім сміливі ідеї, бізнеси та людей, які, попри все, продовжують створювати».
5% з продажу кожного товару перераховується до фонду UNITED24, а при оплаті карткою Visa перераховується ще 5%.
У цифрах. Як справи у проєкту, що знайомить Захід з українським бізнесом?
- У день запуску маркетплейс відвідали 100 000 користувачів.
- Замовлення зробили з 80 різних країн з усіх континентів.
- Найчастіше на маркетплейсі роблять покупки громадяни США, України, Великої Британії, Канади, Німеччини.
- Найменша сума замовлення – 119 грн. Придбали шкарпетки.
- Найбільша сума замовлення – 21 185 грн за «Кобзар» Тараса Шевченка, який купили з Великої Британії.
Підсумки першого тижню: топ-10 найпопулярніших товарів серед іноземців.
«Іноземці найчастіше замовляють патріотичні речі з українською символікою та крафтові смаколики», – зазначає керівник проєкту Made With Bravery Олександр Роєнко.
Український прапор
30% замовлень, зроблених іноземцями
600 грн
Синьо-жовтий стяг, зроблений з сатину та атласу. «Ви можете використовувати його для підтримки України скільки завгодно», – йдеться на сайті маркетплейсу.
Синьо-жовті шкарпетки
23% замовлень, зроблених іноземцями
340 грн
Аксесуари в офіційних українських кольорах з високоякісної бавовни.
Футболка Bravery Original
22% замовлень, зроблених іноземцями
750 грн
Бавовняна футболка з лінії мерчу Made With Bravery.
Світшот Bravery Original
14% замовлень, зроблених іноземцями
1950 грн
Толстовка з бавовни, оброблена флісом зсередини. Силует зі спущеним плечем, друк на грудях та синій колір українського прапора.
Жіночі й чоловічі вишиванки Svarga
5% та 1% замовлень, зроблених іноземцями
2860 грн та 980 грн
Жіноча сорочка виготовлена з льону, чоловіча – з бавовни. Обидві прикрашено машинною вишивкою.
Набори меду First Honey: трав’яного та з горіхами й сухофруктами
1% та 1% замовлень, зроблених іноземцями
1150 грн та 2400 грн
First Honey виготовляють подарункові набори меду в шкатулках з натурального дерева. В їхньому асортименті – трав’яний мед (коріандровий, гречаний, акацієвий тощо) і горіхи та сухофрукти, залиті медом.
Шоколад Ineo products
1% замовлень, зроблених іноземцями
199 грн
Крафтовий виробник Ineo products виготовляє чорний, молочний та білий шоколад із горіхами, фруктами та насінням. Ще в їхньому асортименті – корисні снеки та чай.
Футболки UAngels
2% замовлень, зроблених іноземцями
794 грн
Унісекс-футболка «Дух свободи», прикрашена принтом птахів. Виготовлено з бавовни.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.