«Не працюємо в РФ і не плануємо повертатись». Польський ритейлер LPP відреагував на звіт Hindenburg Research /Getty Images
Категорія
Новини
Дата

«Не працюємо в РФ і не плануємо повертатись». Польський ритейлер LPP відреагував на звіт Hindenburg Research

Getty Images

Власник магазинів Reserved, Sinsay, Cropp і Mohito не вів жодної операційної чи комерційної діяльності у Росії з травня 2022 року, йдеться у заяві компанії на тлі звинувачень, що вихід ритейлера LPP з ринку РФ лише фейк. Наперердодні таку інформацію оприлюднила американська дослідницька компанія Hindenburg Research.

Ключові факти

  • У заяві польського ритейлера LPP сказано, що він не володіє російською компанією і не має з нею жодних стосунків. Так, група не контролює прямо чи опосередковано російську компанію і впливає будь-яким чином її діяльність.
  • Ритейлер нагадує, що завершив угоду з продажу російської компанії, яка як «абсолютно незалежна особа реалізує в Росії товари від свого імені та за свій рахуно».
  • Також LPP зазначає, що Казахстан не є транзитним ринком для компанії і вона не відправляла товари до Росії через цю країну.
  • «Ані LPP, ані особи з правління компанії не планували та не планують повертатися до діяльності на російському ринку», – йдеться у заяві.
  • Генеральний директор LPP Марек Пехоцький назвав претензії Hindenburg Research «хибними» і заявив, що вони є спробою зманіпулювати та «завдати шкоди не лише компанії та співробітникам, а й інвесторам та діловим партнерам, продиктовані лише бажанням отримати прибуток».
  • Відповідно до договору купівлі-продажу, укладеного в 2022 році, російська компанія реалізує на території Росії товари, у тому числі придбані в так званий перехідний період, сказано у повідомленні.
  • «Перехідний період розрахований максимум до кінця 2026 року і аж ніяк не означає, що LPP продовжить торгувати у Росії», – заявила компанія, додавши, що збирається його скоротити.

Контекст

Виробник одягу LPP вже 30 років працює у Польщі та за кордоном. LPP управляє пʼятьма модними брендами: Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay, продукція яких доступна майже на 40 ринках по всьому світу.

Компанія має мережу з більш ніж 2000 магазинів загальною площею 1,9 млн кв.м. В її офісах та структурах продажу у Польщі, Європі, Азії та Африці працюють близько 30 000 осіб. Компанія котирується на Варшавській фондовій біржі в індексі WIG20 та входить до індексу MSCI Польща.

15 березня акції LPP впали на 35% на торгах у Варшаві через доповідь «вбивць компаній» з Hindenburg Research. Попри заяву про вихід LPP з російського ринку у 2022 році, загальний виторг компанії у 2022-2023 фінансовому році все одно збільшився на 40,5%, йдеться в розслідуванні. «Ми вважаємо, що LPP змогла опублікувати такі чудові результати, тому що її відмова від російського бізнесу була фальсифікацією», – написали в Hindenburg.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні