ПриватБанк запустив нову програму персональних знижок та кешбеків для клієнтів. Спеціальні пропозиції для кожного користувача підбиратиме штучний інтелект, ґрунтуючись на персональних характеристиках кожного користувача, розповіли Forbes у пресслужбі банку.
Ключові факти
- Програма отримала назву «Привіт» і вже доступна в додатку «Приват24». «Це буде перша на банківському ринку інтелектуальна персоналізована програма лояльності», – уточнив співрозмовник у топменеджментів банку, який попросив не вказувати свого прізвища, оскільки не уповноважених давати коментарі до офіційного релізу.
- Штучний інтелект підбиратиме для кожного клієнта персональні пропозиції знижок і кешбеків, враховуючи його споживчі та платіжні звички, місце проживання, пору року тощо.
- Для роботи програми «Приват» укладає партнерські угоди з торговельними мережами, сервісними компаніями, кав’ярнями. Ідеться як про малий бізнес, так і про великі мережі.
- Робота ШІ може виглядати так: клієнт регулярно заправляється в певній мережі АЗС, тож програма пропонуватиме йому кешбек саме в цій компанії. «Споживчі вподобання – не єдиний фактор, яким керуватиметься ШІ, більш того, він не буде визначальним», – уточнив співрозмовник у банку.
- На першому етапі до програми приєднався тільки той бізнес, що користується саме терміналами ПриватБанку. Частка банку в еквайрингу в Україні перевищує 50%. Але надалі до програми зможе приєднатись бізнес, який користується терміналами інших банків.
Контекст
Програма лояльності «Привіт» стала вже другим великим продуктом «ПриватБанку» на роздрібному ринку цьогоріч. Першою стали «Конверти», аналоги «банок» від monobank, що стали популярними під час війни зокрема через волонтерські збори.
Конверти нещодавно вийшли з «бети» і запрацювали повноцінно. За показниками вони поки значно відстають від «банок», але вже випереджають подібні аналоги в інших банках. На відміну від конвертів, програма «Привіт» вже запустилась повноцінно і не перебуває у «беті», уточнили в ПриватБанку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.