Категорія
Новини
Дата

Новим місцем перевалки російської нафти в Середземному морі став марокканський Надор – Bloomberg

1 хв читання

Торговці російською нафтою знайшли нове місце для перевалки вантажів сирої нафти в Середземному морі – неподалік марокканського міста Надор, пише Bloomberg.

Раніше популярним місцем для перевалки нафти був іспанський анклав Сеута та Лаконська затока на півдні Греції.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти

  • З минулого місяця ВМС Греції проводять військово-морські навчання у місці, де раніше велися відвантаження, намагаючись зупинити їх.
  • Наразі танкери, які перевозять флагманський російський сорт нафти Urals, перевантажують його з менших танкерів на більший неподалік міста Надор на східному краю узбережжя Марокко в Середземноморʼї, як свідчать дані відстеження суден, зібрані агентством Bloomberg. 
  • Згідно із даними, великий танкер Rolin приймав нафту марки Urals з меншого танкера Serendi біля марокканського міста. Це перше відвантаження нафти із судна на судно у цьому місці. 
Новим місцем перевалки російської нафти в Середземному морі став марокканський Надор – Bloomberg /Фото 1

Інфографіка: Bloomberg

  • Згодом до цього місця прибули ще два танкери – Ocean AMZ та Sea Fidelity.
  • Минулого місяця всі три відвантажили близько 730 000 барелів нафти марки Urals із російського балтійського порту Приморськ.

Контекст

Близько 80% російської нафти марки Urals поставляється до Азії, переважно до Індії та Китаю. Використання великих танкерів забезпечує економію за рахунок масштабу морських перевезень на великі відстані, але європейські держави побоюються дозволяти перевантаження вантажів поблизу своїх берегів.

Іспанський анклав Сеута, розташований далі на захід від Марокко, раніше був популярним місцем для перевалки Urals з судна на судно, але торік ним майже не користувалися через тиск з боку місцевої влади та Європейського Союзу.

Водночас грецькі військово-морські навчання серйозно перешкоджали тій же активності в Лаконській затоці, де російські перевантаження між кораблями різко зросли після вторгнення в Україну.

Міжнародна морська організація, агентство ООН, що встановлює правила судноплавства, назвала відвантаження у відкритому океані «небезпечною практикою».

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд