Категорія
Новини
Дата

Сервіс доставки їжі Swiggy залучив понад $1 млрд. Чому інвестори вкладають в індійські стартапи

Компанія Swiggy оголосила про закриття раунду інвестицій на $1,25 млрд. Головні інвестори – японський SoftBank і голландський Prosus.

головне

  • Завдяки зацікавленості інвесторів Swiggy підняла значно більше грошей, ніж розраховувала, але не уточнила оцінку після цього раунду інвестицій. За розрахунками Bloomberg, компанію оцінили в $5,5 млрд. У 2020 році вона отримала збиток $505 млн, а виручка склала $371 млн.
  • Крім SoftBank і Prosus, у раунді взяли участь Qatar Investment Authority, Falcon Edge Capital, Goldman Sachs, а також поточні інвестори Accel Partners і Wellington Management. Міжнародні інвестори проявляють інтерес до стартапів з Індії через швидке зростання ринку онлайн-послуг у країні, пише Bloomberg. Усе більше людей дивляться відео й замовляють їжу та інші товари онлайн; 625 млн осіб у цій країні користуються смартфонами.
  • Прикладів високого інтересу до ринку Індії декілька: індійський ритейлер Flipkart, яким володіє американський Walmart, 12 липня залучив $3,6 млрд; індійський сервіс доставки їжі Zomato йде на IPO, розраховуючи отримати оцінку $1,3 млрд; фінтехкомпанія Paytm теж заявила, що виходить на біржу і що це буде найбільше IPO в історії країни.
  • Swiggy використовує залучені гроші, щоб прискорити зростання власних сервісів доставки: Instamart, Genie і Supr Daily. Протягом наступних 10 років 500 млн чоловік будуть активно замовляти їжу в Індії, за даними Swiggy. Компанія розраховує, що 100 млн із них будуть її клієнтами. «Обсяг доставки їжі в Індії величезний, і в наступні кілька років ми продовжимо активно інвестувати в розвиток цієї категорії», – каже в заяві компанії Сріхарша Маєті, виконавчий директор Swiggy, пише TechCrunch. За словами аналітиків Bernstein, обсяг ринку доставки їжі в Індії буде $12 млрд у 2022 році.

Контекст

Підприємці Нандан Редді, Сріхарша Маєті та Рахул Джайміні заснували Swiggy в 2014 році в Бангалорі, спочатку вклавши в нього всього $13 360. За рік кількість замовлень зросла з 20 у день до 50 000 у день. Майже через сім років Swiggy працює зі 150 000 ресторанами й магазинами, пропонуючи сервіси в 500 містах; співпрацює з 165 000 кур'єрів. За час пандемії ціна середнього замовлення виросла в середньому на 30%, за словами Маєті.

Swiggy, на відміну від свого конкурента Zomato, не планує виходити на IPO найближчим часом. Наразі компанії вистачає підтримки від інвесторів, щоб продовжувати зростати й утримувати частку ринку, каже Маєті. «IPO – ознака зрілості екосистеми, і ми дуже раді бачити широке визнання на публічних ринках тієї категорії, в якій ми також працюємо», – сказав він.

В Україні працює кілька сервісів доставки, у тому числі український Rocket, іспанська Glovo і естонський Bolt Food. За даними Deloitte, 10% українців користуються виключно українським серсіс доставки Rocket. Forbes оцінює компанію в $50-100 млн. Компанія покриває Київ і ще два з половиною десятка українських міст. Крім України, сервіс працює в чотирьох країнах: Франції, Греції, Кіпрі та Нідерландах.

Матеріали по темі
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий Forbes вже у продажу

Новий Forbes вже у продажу

Гід по інвестиціях | 30 років українського бізнесу