Шведська Essity, яка виробляє туалетний папір та засоби для особистої гігієни, йде з російського ринку, сказано у пресрелізі компанії. Essity належать бренди Zewa, Libresse, Libero, Familia, Lotus, Leukoplast, Tork.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Умови для ведення бізнесу Essity у РФ погіршилися. Активи компанії в країні знецінилися приблизно на 1,4 млрд шведських крон (близько €140 млн), йдеться у заяві. «Розпочато роботу з виходу з російського ринку», – зазначив голова компанії Магнус Грот.
- У 2021 році обсяг продажів Essity у РФ досяг €270 млн. Це 2% від виручки компанії по всьому світу.
Контекст
Essity працювала в РФ з 1994 року. На заводах у Світогорську (Ленінградська область) та Совєтську (Тульська область) випускається туалетний папір, паперові рушники під брендами Zewa, а також серветки і рушники Tork. На іншому тульському підприємстві виготовляються дитячі підгузки Libero та жіночі прокладки Libresse. За даними Essity, на трьох підприємствах у РФ працюють близько 1300 осіб.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.