Телевізійні ресурси найбільших медіагруп StarLigtMedia Віктора Пінчука та 1+1 Media Ігоря Коломойського з початку осені майже повністю заповнені рекламними роликами. Про це йдеться матеріалі Forbes.
Ключові факти
- «Активність клієнтів у вересні вдвічі більша, ніж у серпні», – каже Forbes президент Ocean Media Plus Андрій Партика. Це сейлс-хаус продає рекламу на телеканалах StarLigtMedia Віктора Пінчука.
- Така ж ситуація і в 1+1 media Ігоря Коломойського. «В прайм-таймі попит перевищує пропозицію», – розповідає Forbes комерційний директор групи Валерій Варениця. Щоб задовольнити попит, 1+1 media повернув нічні рекламні блоки, а також блок о 6-й ранку.
- Найближчим часом розпроданність обох медіагруп сягне 85-90%, каже директор по ТБ-інвестиціям та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак.
- Гірша ситуація у третього гравця ринку: InterMediaGroup Дмитра Фірташа. Директор з маркетингу та продажу сейлс-хаусу Space Media Дмитро Дутчин підтвердив, що заповненість не вище 30%. «У нас суттєво мала кількість рекламодавців в ефірі. Їх можна порахувати на пальцях однієї руки», – сказав Дутчин. Space Media має контракт з Inter Media Group.
- З 25 лютого найбільші канали українських медіагруп транслюють телемарафон «Єдині новини». Досі не продають комерційну рекламу 1+1, ICTV та «Інтер». Саме ці канали мали найбільшу аудиторію в медіагрупах Коломойського, Пінчука та Фірташа.
- До середини червня в «Єдиному телемарафоні» брав участь і телеканал «Україна 24», що входив в «Медіа Групу Україна». Проте, компанія припинила мовлення з середини липня, за ініціативи акціонера Ріната Ахметова.
- За даними Razom group, у десятці найбільших рекламодавців на ТБ у 2021-му девʼятеро були виробниками товарів широкого вжитку та напоїв, у цьому році майже навпаки. Восьмеро з десяти – фарма. За оцінкою Варениці з 1+1, на цю галузь зараз припадає 65–70% телевізійного бюджету.
Контекст
Медіагрупи вже скоротили витрати. Зокрема 1+1 це зробила ще навесні, каже Forbes гендиректор компанії Ярослав Пахольчук. У квітні компанія залишила лише один офіс із пʼяти та скоротила понад 20% співробітників. З більш ніж 15% колег попрощалися і в StarLightMedia. За словами гендиректора 1+1 Media Ярослава Пахольчука, у його компанії, зокрема, фокус на продажах контенту, диджитал сегменті та залученні донорських ресурсів.
Війна забрала у найбільших медіагруп країни основне джерело доходів – рекламу. Через це телекомпанії Ахметова, Пінчука та Коломойського урізали зарплати, скоротили сотні працівників та зупинили великі телепроєкти. За прогнозами Партики з Ocean Media Plus, падіння рекламного ТБ-ринку за підсумками року становитиме 35–40% від обсягів 2021-го.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.