Категорія
Новини
Дата

Телеканали Коломойського і Пінчука заповнені рекламою під завʼязку, а Фірташа – сильно просідають

2 хв читання

Телевізійні ресурси найбільших медіагруп StarLigtMedia Віктора Пінчука та 1+1 Media Ігоря Коломойського з початку осені майже повністю заповнені рекламними роликами. Про це йдеться матеріалі Forbes.

Оформлюйте передплату на 6 номерів Forbes Ukraine зі змістовними інтерв’ю, рейтингами та аналітикою, тепер зі знижкою 50%.

Ключові факти

  • «Активність клієнтів у вересні вдвічі більша, ніж у серпні», – каже Forbes президент Ocean Media Plus Андрій Партика. Це сейлс-хаус продає рекламу на телеканалах StarLigtMedia Віктора Пінчука.
  • Така ж ситуація і в 1+1 media Ігоря Коломойського. «В прайм-таймі попит перевищує пропозицію», – розповідає Forbes комерційний директор групи Валерій Варениця. Щоб задовольнити попит, 1+1 media повернув нічні рекламні блоки, а також блок о 6-й ранку.
  • Найближчим часом розпроданність обох медіагруп сягне 85-90%, каже директор по ТБ-інвестиціям та баїнгу Razom Group Ігор Полосьмак.
  • Гірша ситуація у третього гравця ринку: InterMediaGroup Дмитра Фірташа. Директор з маркетингу та продажу сейлс-хаусу Space Media Дмитро Дутчин підтвердив, що заповненість не вище 30%. «У нас суттєво мала кількість рекламодавців в ефірі. Їх можна порахувати на пальцях однієї руки», – сказав Дутчин. Space Media має контракт з Inter Media Group.
  • З 25 лютого найбільші канали українських медіагруп транслюють телемарафон «Єдині новини». Досі не продають комерційну рекламу 1+1, ICTV та «Інтер». Саме ці канали мали найбільшу аудиторію в медіагрупах Коломойського, Пінчука та Фірташа.
  • До середини червня в «Єдиному телемарафоні» брав участь і телеканал «Україна 24», що входив в «Медіа Групу Україна». Проте, компанія припинила мовлення з середини липня, за ініціативи акціонера Ріната Ахметова.
  • За даними Razom group, у десятці найбільших рекламодавців на ТБ у 2021-му девʼятеро були виробниками товарів широкого вжитку та напоїв, у цьому році майже навпаки. Восьмеро з десяти – фарма. За оцінкою Варениці з 1+1, на цю галузь зараз припадає 65–70% телевізійного бюджету.
Телеканали Коломойського і Пінчука заповнені рекламою під завʼязку, а Фірташа – сильно просідають /Фото 1

Контекст

Медіагрупи вже скоротили витрати. Зокрема 1+1 це зробила ще навесні, каже Forbes гендиректор компанії Ярослав Пахольчук. У квітні компанія залишила лише один офіс із пʼяти та скоротила понад 20% співробітників. З більш ніж 15% колег попрощалися і в StarLightMedia. За словами гендиректора 1+1 Media Ярослава Пахольчука, у його компанії, зокрема, фокус на продажах контенту, диджитал сегменті та залученні донорських ресурсів.

Війна забрала у найбільших медіагруп країни основне джерело доходів – рекламу. Через це телекомпанії Ахметова, Пінчука та Коломойського урізали зарплати, скоротили сотні працівників та зупинили великі телепроєкти. За прогнозами Партики з Ocean Media Plus, падіння рекламного ТБ-ринку за підсумками року становитиме 35–40% від обсягів 2021-го.

Матеріали по темі

Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine

Дякуємо за підписку

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Другий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні