Соціальна мережа TikTok має прискорити свої зусилля, аби відповідати новим європейським цифровим правилам, які набудуть чинності в серпні цього року. Про це сказав комісар ЄС із питань внутрішнього ринку Тьєррі Бретон на зустрічі з гендиректором TikTok Шоу Цзи Чу, пише Euractiv.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- У європейській штаб-квартирі TikTok у Дубліні було проведено «стрес-тест». Єврокомісар і гендиректор платформи обговорили його результати у вівторок, 18 липня.
- Зокрема, Бретон вітав той факт, що TikTok добровільно погодився провести стрес-тест, і подякував платформі, якою користується понад чверть населення ЄС, за «виділення значних ресурсів на відповідність» новим європейським нормам.
- Однак він наголосив, що TikTok має «зробити більше, аби бути повністю готовим до кінцевого терміну відповідності 25 серпня». «На кінець серпня ми будемо оцінювати, чи відбулися реальні, відчутні зміни», – додав єврокомісар.
- Коментуючи рекомендації Бретона, Керолайн Грір, директорка відділу громадської політики та зв’язків з урядом TikTok Ireland, заявила, що компанія «повністю віддана реалізації» закону про цифрові послуги.
Контекст
Найбільші соцмережі – Facebook, Twitter, TikTok та інші – будуть змушені боротися з незаконним і шкідливим контентом, інакше їм загрожують величезні штрафи відповідно до закону ЄС про цифрові послуги (DSA) вже з 25 серпня.
Єврокомісія раніше опублікувала перелік 19 дуже великих онлайн-платформ (VLOP) і пошукових систем, які потрапляють під дію широкомасштабного закону про онлайн-контент.
Визначені компанії мають понад 45 млн користувачів у ЄС. До них висуваються суворі вимоги, включаючи швидке видалення незаконного контенту, забезпечення того, щоб неповнолітні не ставали мішенню для персоналізованої реклами, а також обмеження поширення дезінформації та шкідливого контенту, такого як кіберзнущання.
До кінця серпня платформи та пошукові сервіси повинні адаптувати свої системи, ресурси та процеси для дотримання вимог, створити незалежну систему дотримання вимог та провести першу щорічну оцінку ризиків і повідомити про неї Єврокомісії.
Тьєррі Бретон, єврокомісар, відповідальний за дотримання закону про цифрові послуги, вже проводив «стрес-тести» на деяких інших платформах. Вони, зокрема, стосуються захисту від дітей, системи рекомендацій, модерації контенту, боротьби з незаконним онлайн-контентом та прозорості.
Twitter був першим у червні, а тепер настала черга TikTok. Очікується, що Facebook буде протестовано найближчими тижнями.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.