Категорія
Новини
Дата

У роботі сервісів Apple стався масштабний збій. Найбільше скарг надійшло на роботу Apple Music

1 хв читання

У понеділок в роботі сервісів компанії Apple стався масштабний збій. Користувачі найбільше скаржилися на збої в роботі Apple Music, пише Bloomberg.

Ключові факти

  • Про масові збої клієнти почали повідомляти після 18:00 за Києвом, пише видання з посиланням на сервіс Downdetector, який відслідковує відключення популярних інтернет-ресурсів.
  • Користувачі скаржилися на збої в роботі Apple Music, Apple iCloud, App Store, Apple Maps, Apple Find My iPhone та ін.
  • Найбільше скарг надійшло на роботу Apple Music – зафіксовано понад 4000 повідомлень, які переважно повʼязані зі стримінгом музики.
  • Apple повідомила співробітникам, що збій стався через проблеми із системою доменних імен або DNS.

Контекст

Збої такого масштабу для Apple – рідкість. Відключення ускладнило ремонт, обмін та отримання товарів, а також обмежило можливості корпоративних співробітників працювати з дому, спілкуватися та отримувати доступ до внутрішніх веб-сайтів.

Apple Inc. — американська технологічна компанія, яка проєктує та розробляє побутову електроніку, програмне забезпечення й онлайн-сервіси. Є першою американською компанією, чия капіталізація перевершила $1 трлн доларів.

1 березня Apple заявила про припинення продажів усієї своєї продукції у Росії у відповідь на її вторгнення в Україну. Крім того, компанія відключила Apple Pay та видалила кремлівські новинні застосунки RT News та Sputnik News з App Store за межами РФ.

Після цього ціни на продукцію Apple у Росії значно виросли. Ціни на iPhone за останні три тижні піднялися на 24–34%, на планшети – на 13–34%, на моделі ноутбуків Apple – на 46–142%.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд