Категорія
Новини
Дата

Uber погодилася визнати своїх водіїв у Великій Британії співробітниками після п'ятирічної судової тяганини

1 хв читання

Компанія Uber погодилася визнати своїх водіїв у Великій Британії співробітниками. На цей крок вона пішла після рішення Верховного суду та п'ятирічної судової тяганини, зазначив CEO Uber Дара Хосровшахі в колонці виданню Standard.

Ключові факти

  • Водії матимуть право отримувати кошти на відпустку, мінімальну заробітну плату, а також пенсію.
  • Рішення є необхідним компромісом на шляху глобального перегляду стандартів праці.
  • Також Uber отримала ліцензію на право працювати в Лондоні. Дозвіл компанії було відкликано 2017 року.
  • Водночас Uber закликала до оновлення правових норм як у США, так і в ЄС, які гарантували б надання пільг та захисту незалежним працівникам, не позбавляючи при цьому гнучкості графіку роботи.

Головна цитата

«Багато водіїв працюють із декількома платформами таксі одночасно. Немає сенсу в тому, якщо вони матимуть статус працівника в одній поїздці, але втрачатимуть його в наступній. Я сподіваюся, що наші конкуренти переглянуть свій підхід і приєднаються до нас», – зазначив Хосровшахі.

Контекст

Наприкінці лютого Uber програв одну з найгучніших трудових справ за десятиліття у Великій Британії. Верховний суд постановив, що водії таксі є штатними співробітниками Uber.

Справу порушили ще 2016 року за позовом 35 водіїв Uber. Вони заявили, що не займалися індивідуальною трудовою діяльністю, бо Uber контролювала більшу частину їхньої роботи, розподіляючи їхніх клієнтів і диктуючи їм тарифи.

Рішення суду стало серйозним ударом для Uber на одному з її найбільших ринків.

У травні 2020 року влада штату Каліфорнія в США також подавала до суду на Uber та Lyft, звинувативши їх у порушенні законодавства. Стверджувалося, що, класифікуючи своїх водіїв як підрядників, Uber і Lyft позбавляють водіїв пільг, на які ті мають право. Однак у листопаді виборці в Каліфорнії схвалили поправку, яка звільняє компанії, такі як Uber і Lyft, від необхідності класифікувати своїх працівників як найманих співробітників. 58% бюлетенів виборців було віддано на підтримку ініціативи. У разі перекваліфікації водіїв Uber мала б додатково витрачати $500 млн, а Lyft — $290 млн на рік, підрахували в компанії Barclays.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд