На початок вторгнення Росії в Україну 3238 торговельних марок, продукцію яких щодня купують українці, належали резидентам РФ. Про це повідомляє Опендатабот, посилаючись на дані Укрпатента.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Серед найбільш відомих – марки дитячого харчування («Агуша», «Засинайко», «Тьома»/«Тёма»), чаї («Лісма», Curtis, «Майский»), молочні продукти («Простоквашино», «Актуаль», «Веселий молочник», «Чудо»), косметика (Faberlic), ліки (віферон, діоксидин, реабілар), пиво («Балтика», «Жигулі») та навіть ЗМІ (АіФ).
- Винагорода за використання цих ТМ раніше перераховувалась в РФ. У майбутньому існує варіант, за якого ці ТМ буде перереєстровано на нових власників не з РФ задля того, аби уникнути санкцій та продовжити працювати на українському ринку, зазначають в Опендадабот.
- Від початку війни Укрпатент продовжує прийом та розгляд заявок на реєстрацію нових торговельних марок та передання прав на вже існуючі. На зміну власника торговельної марки потрібно близько трьох місяців. «Отже, таким чином вже за 2 місяці ми побачимо в реєстрі перші спроби передати російські ТМ на європейських або ж азіатських власників», – каже Олексій Сердюк, патентний повірений.
Контекст
Раніше Опендатабот підрахував кількість активних компаній, серед власників/засновників або кінцевих бенефіціарів яких є хоча б один громадянин або резидент РФ чи Білорусі. На 24 лютого таких компаній в Україні нараховувалося 16 896.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.