В Україні запрацює програма розвитку торгівлі для малого та середнього бізнесу. Свої сервіси та експертну підтримку підприємцям надаватимуть OLX, lifecell, Webpromo, Visa, monobank, Ringostat, Nazovni від МЗС України та Shop-Express, йдеться у пресрелізі організаторів програми.
Отримуйте щоденний лист з останніми матеріалами та головними новинами від Forbes Ukraine
Ключові факти
- Підприємці зможуть отримати інструменти, можливості та спеціальні знання для здійснення продажів товарів онлайн.
- Як зазначають автори ініціативи, програма являє собою «дорожню карту» дій та перелік сервісів для безплатного створення інтернет-магазину, його налаштування, налагодження продажів, залучення клієнтів, зокрема й на зовнішніх ринках. Також програма містить базу знань з інтернет-маркетингу, зокрема з SEO, PPC, SMM й таргетингу.
- Сервіси надаються безплатно або за спеціальними умовами для учасників програми. Зокрема підприємці отримують можливість безплатно відкрити інтернет-магазин на платформі Shop-Express, безплатний аналіз магазину від агентства інтернет-маркетингу Webpromo, отримають знижку 70% на розміщення та просування товарів на OLX.
- Також можна отримати експертну допомогу в управлінні бізнес-процесами та вебпродажами від VISA, безплатні навчальні лекції з інтернет-маркетингу в академії WebPromoExperts. А платформа Nazovni, що реалізує МЗС України, допоможе з продажами на зовнішні ринки, надасть контакти потенційних партнерів за кордоном та план дій, щоб почати експортувати по всьому світу, йдеться у пресрелізі.
- Зареєструватися та стати учасником програми можна за посиланням. Кожному учаснику програми буде призначений особистий бізнес-ментор, який протягом року буде консультувати підприємця щодо роботи інтернет-магазину, а також супроводжуватиме комунікацію зі спеціалістами компаній – партнерів програми.
Контекст
Представники бізнесу з оптимізмом дивляться на можливість воєнної перемоги України, натомість вказують на погіршення умов для ведення бізнесу. Індекс активності бізнесу (UBI) на початку 2023 року становить 34,03 (зі 100 можливих), свідчить 11-та хвиля дослідження стану та потреб МСБ в умовах війни від Advanter Group. Індекс зріс порівняно з лютим (30,76), що свідчить радше про втому бізнесу від невизначеності і бажання інтенсифікуватися, ніж про поліпшення економічної ситуації, вважає Андрій Длігач, голова Advanter Group.
Найбільше заважає бізнесу у відновленні брак фінансових ресурсів у країні: неплатоспроможність клієнтів, недоступність кредитних коштів і власного капіталу бізнесу тощо. 48,4% вказують на непрогнозованість розвитку подій, а 26% – на непередбачуваність дій держави, які можуть погіршити ситуацію для бізнесу.
Водночас банки поліпшили очікування щодо перспектив кредитування: частка респондентів, що очікують на зростання обсягів кредитування бізнесу, відновилася до довоєнного рівня. У другому кварталі банки очікують на зростання попиту на всі види кредитів для бізнесу. Найбільше – на позики малому й середньому бізнесу, короткострокові та гривневі кредити.


Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.