25 найкращих роботодавців для ветеранів
Одна з умов ефективної реінтеграції – постійний контакт команди з мобілізованими, вважають у Carlsberg Ukraine. До цього висновку лідерів компанії підштовхнув кейс повернення з фронту менеджера з навчання та розвитку продажів. Коли він служив на сході, колеги часто телефонували йому з новинами та історіями з корпоративного життя. Він давав зворотний звʼязок і розповідав, зокрема, як досвід війни змінює його цінності. Завдяки цьому реінтеграція почалася ще під час служби, каже захисник.
Другий важливий інсайт компанії – після повернення ветерани мають самі вирішувати, в якому графіку хочуть працювати і коли повертатися до роботи. Лідер виробничої команди демобілізувався у лютому 2023-го і попросив про місяць відпочинку. На основі цього запиту у Carlsberg впровадили таку можливість для всіх ветеранів.
30 стійких компаній
Український підрозділ пивоварної компанії Carlsberg Group під час повномасштабної війни освоїв випуск нової продукції – бутильованої питної води. Але купити її неможливо: воду випускають для гуманітарних потреб. Нову продукцію Carlsberg передають, зокрема, ЗСУ, а також у деокуповані міста.
Carlsberg зупинив свої заводи 24 лютого, з квітня почав відновлювати виробництво. Спочатку запустили львівський завод, у травні – київський, у липні – запорізький. Проте компанія випускає лише близько 60 найменувань продукції – трохи більше, ніж половина портфеля. Повністю знято з виробництва торгову марку пива «Балтика». До вторгнення це був другий за продажами бренд Carlsberg.
Виторг «Carlsberg Україна» за дев’ять місяців 2022-го скоротився на 20–25%, як порівняти з результатами минулого року, говорить Хайдакін. А пивний ринок в Україні, за його словами, скоротився на 40%.
100 найбільших приватних компаній 2021
Подія року: «Львівське» стало лідером серед пивних брендів України з часткою ринку 14,6%.
Цитата: «Збільшився інтерес до безалкогольного пива: цей сегмент в Україні вперше за 10 років перевищив 2% ринку» (СЕО «Carlsberg Україна» Євген Шевченко).
100 найбільших приватних компаній 2020
«У період карантину зріс попит на продукцію нашої компанії у середньому і низькому ціновому сегменті», – розповів Delo.ua гендиректор «Carlsberg Україна» Євген Шевченко. Під час жорстких обмежень, з березня по травень, обсяги реалізації скоротилися на 4% переважно через зниження продажів напоїв у закладах HoReCa. Carlsberg компенсував цей фактор збільшенням продажів у великих торгових мережах. «Нині ми бачимо відновлення нормальної структури портфеля з приростом збуту більш преміальних продуктів», – констатував Шевченко у вересні. Carlsberg лідирує на пивному ринкуУкраїни протягом останніх семи років. У першій половині 2020 року компанія наростила експорт більше ніж на 70%. У пріоритеті – ринки Азії та СНД. Новим ринком збуту стала Чехія, куди Carlsberg почав постачати пиво і квас.