Власник компанії товарів для дому та особистої гігієни «Біосфера» Андрій Здесенко вийшов на новий ринок. Він запустив виробництво чорного та зеленого чаю Graff. У новий бренд він уже інвестував €3 млн. Спойлер: далі буде кава
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
У квітні 2024 року на онлайн-полицях найбільших маркетплейсів Rozetka і Maudau зʼявився новий чайний бренд – Graff. Виробник – дніпровська фірма «Капсоул», яка входить до корпорації «Біосфера» Андрія Здесенка.
Компанія запустила у виробництво чорний, зелений та мікси чаїв. Сировину для них імпортує з Індії, Кенії, Китаю та Шрі-Ланки.
«Найбільш дорога чайна сировина – зі Шрі-Ланки, водночас ми відкрили для себе Кенію як країну, де чайна промисловість швидко розвивається», – каже Здесенко.
Скільки це йому коштувало?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.