Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

«Англійський сніданок» від «Біосфери». Андрій Здесенко запустив виробництво чаю Graff з інвестиціями €10 млн. На що він розраховує

3 хв читання

Власник Biosphere Corporation Андрій Здесенко /надано пресслужбою

Власник Biosphere Corporation Андрій Здесенко Фото надано пресслужбою

Власник компанії товарів для дому та особистої гігієни «Біосфера» Андрій Здесенко вийшов на новий ринок. Він запустив виробництво чорного та зеленого чаю Graff. У новий бренд він уже інвестував €3 млн. Спойлер: далі буде кава

⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.

У квітні 2024 року на онлайн-полицях найбільших маркетплейсів Rozetka і Maudau зʼявився новий чайний бренд – Graff. Виробник – дніпровська фірма «Капсоул», яка входить до корпорації «Біосфера» Андрія Здесенка

Компанія запустила у виробництво чорний, зелений та мікси чаїв. Сировину для них імпортує з Індії, Кенії, Китаю та Шрі-Ланки. 

«Найбільш дорога чайна сировина – зі Шрі-Ланки, водночас ми відкрили для себе Кенію як країну, де чайна промисловість швидко розвивається», – каже Здесенко.

Скільки це йому коштувало?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд