Маркетплейс Etsy, який спеціалізується на продажах виробів ручної роботи, товарів для творчості та вінтажних речей, купив сервіс перепродажу одягу Depop за понад $1,6 млрд. Угода стане найбільшим придбанням Esty за весь час, пише Forbes.
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Ключові факти
- Etsy планує завершити угоду до третього кварталу 2021 року, пише СNBC.
- Нинішнє керівництво Depop збереже свої посади, а штаб-квартира залишиться в Лондоні. Depop працюватиме як окремий бізнес.
- У 2020 році обсяг продажів Depop склав $650 млн. Дохід становить $70 млн, що на 100% більше, ніж роком раніше, пише TechCrunch.
- Торік Etsy заробив $1 млрд від продажу одягу на своїй платформі.
Довідка
Depop засновано у Великій Британії в 2011 році Саймоном Бекерманом і Марією Рага. Він дає змогу купувати й продавати вживаний одяг. Користувачі можуть аналізувати тенденції за допомогою хештегів. Сервіс залучив переважно молоду аудиторію завдяки активній кампанії в соціальних мережах і спонуканню до екологічності покупок. Depop налічує близько 30 млн зареєстрованих користувачів у 150 країнах. Це дало змогу Depop укласти угоди з відомими брендами, такими як Selfridges, Adidas і Ralph Lauren.
За даними Crunchbase, до продажу Depop залучила $105,6 млн від інвесторів, включаючи General Atlantic, Creandum, Balderton Capital, Octopus Ventures і генерального директора Klarna і співзасновника Себастьяна Семятковськи.
Контекст
Ринок вживаного одягу переживає бум завдяки молодим покупцям, серед яких багато прихильників економії, а також через зростання стурбованості з приводу впливу швидкої моди на навколишнє середовище. Близько 90% користувачів Depop віком молодше 26 років. Таким чином купівля Depop дасть Etsy значну можливість залучити більшу кількість контенту і молодих покупців на свою платформу.
Важливі цифри
Торік благодійні онлайн-магазини Poshmark і Thredup стали публічними в США, а минулого місяця один із найбільших у Європі майданчиків для перепродажу одягу VINT залучив $303 млн фінансування при оцінці в $4,2 млрд. Etsy торгується на біржі і наразі має ринкову капіталізацію понад $20 млрд.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.