Категорія
Новини
Дата

Etsy купив сервіс перепродажу одягу Depop за понад $1,6 млрд. Торгівля вживаним одягом зростає завдяки турботі про довкілля

Маркетплейс Etsy, який спеціалізується на продажах виробів ручної роботи, товарів для творчості та вінтажних речей, купив сервіс перепродажу одягу Depop за понад $1,6 млрд. Угода стане найбільшим придбанням Esty за весь час, пише Forbes.

⚡️Даруємо 700 грн знижки на річну підписку на сайт Forbes. Діє з промокодом 700 до 28.04 Оформлюйте зараз за цим посиланням

Ключові факти

  • Etsy планує завершити угоду до третього кварталу 2021 року, пише СNBC.
  • Нинішнє керівництво Depop збереже свої посади, а штаб-квартира залишиться в Лондоні. Depop працюватиме як окремий бізнес.
  • У 2020 році обсяг продажів Depop склав $650 млн. Дохід становить $70 млн, що на 100% більше, ніж роком раніше, пише TechCrunch.
  • Торік Etsy заробив $1 млрд від продажу одягу на своїй платформі.

Довідка

Depop засновано у Великій Британії в 2011 році Саймоном Бекерманом і Марією Рага. Він дає змогу купувати й продавати вживаний одяг. Користувачі можуть аналізувати тенденції за допомогою хештегів. Сервіс залучив переважно молоду аудиторію завдяки активній кампанії в соціальних мережах і спонуканню до екологічності покупок. Depop налічує близько 30 млн зареєстрованих користувачів у 150 країнах. Це дало змогу Depop укласти угоди з відомими брендами, такими як Selfridges, Adidas і Ralph Lauren.

За даними Crunchbase, до продажу Depop залучила $105,6 млн від інвесторів, включаючи General Atlantic, Creandum, Balderton Capital, Octopus Ventures і генерального директора Klarna і співзасновника Себастьяна Семятковськи.

Контекст

Ринок вживаного одягу переживає бум завдяки молодим покупцям, серед яких багато прихильників економії, а також через зростання стурбованості з приводу впливу швидкої моди на навколишнє середовище. Близько 90% користувачів Depop віком молодше 26 років. Таким чином купівля Depop дасть Etsy значну можливість залучити більшу кількість контенту і молодих покупців на свою платформу.

Важливі цифри

Торік благодійні онлайн-магазини Poshmark і Thredup стали публічними в США, а минулого місяця один із найбільших у Європі майданчиків для перепродажу одягу VINT залучив $303 млн фінансування при оцінці в $4,2 млрд. Etsy торгується на біржі і наразі має ринкову капіталізацію понад $20 млрд. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні