Бонуси та знижки на пальне, акції вихідного дня та десятки програм лояльності АЗС. Паливні мережі змушені агресивно конкурувати на ринку, який зменшується. Як від цього виграти споживачу?
⚡️ Хто, на вашу думку, заслуговує на звання «Підприємець року 2024»? Дізнайтесь більше про кожного з кандидатів та проголосуйте за посиланням. Ваш голос визначить переможця номінації «Вибір аудиторії».
У суботу 2 листопада найбільші паливні мережі АЗС – OKKO і WOG – практично одночасно оголосили в соцмережах про знижки на пальне протягом вихідних: мінус 5 грн для бензину і дизелю, 2,5 грн – для автогазу. Не вперше – схожі оголошення на сторінках двох компаній вийшли 19 жовтня.
Які причини бонусів та знижок на пальне у вихідні та як від цього виграти споживачу?
«У ОККО просідання, і вони шукають можливості оживити своїх клієнтів та краще дослідити їхню поведінку», – каже гендиректор однієї з великих мереж АЗС на правах анонімності через конфлікт інтересів. Конкуренція на ринку величезна, оскільки з кожним роком війни заправляються все менше людей, додає він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.